DO WSZYSTKICH NOWYCH UZYTKOWNIKOW!
Nazywajcie tematy poprawnie wg. schematu http://forum.motox.com.pl/viewtopic.php?f=20&t=9755


Od dzisiaj możecie dziękować za każdy post. Dostępna jest łapka w górę w każdym napisanym poście.

Yamaha YZ250F | Wolne obroty i odpalanie  [ROZWIĄZANY]

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Awatar użytkownika
Autor tematu
MaciekRM
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 19
Rejestracja: ndz, 13 mar 2016, 18:03
Motocykl: Yamaha YZF 250
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Yamaha YZ250F | Wolne obroty i odpalanie

Post autor: MaciekRM » pn, 4 cze 2018, 21:34

Witam, posiadam yz250f 04'.

Przy kupnie strzelała strasznie w wydech, nie trzymała obrotów...
Wyregulowałem zawory książkowo, ustawiłem rozrząd bo był przestawiony o jeden ząb (dziwna sprawa), zakupiłem i wymieniłem nowy króciec ssący oraz wyregulowałem gaźnik, wcześniej miałem tylko dwusuwy, wybrałem się z motyką na księżyc ale jakoś się udało moto jeździ.

Problem w tym że teraz w ciepłe dni na ciepło ciężko pali. Na zimno ze ssaniem od strzała zawsze i wszędzie.

Dodam że odrazu po odpalaniu motocykl sobie pracuje ciepły czy zimny bez znaczenia ma lekko zawyżone obroty, ruszę manetkę - dosłownie musnę i obroty obniżają się delikatnie, czym to może być spowodowane? Myślałem o czujniku położeniu przepustnicy, w sensie że jest źle ustawiony?

Pozdrawiam Maciek :whistle:

Awatar użytkownika
KaLi
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 266
Rejestracja: wt, 1 cze 2010, 19:09
Motocykl: sxf 250, TXT 300
Styl jazdy: Cross Country
Lokalizacja: Gielniów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Yamaha YZ250F | Wolne obroty i odpalanie

Post autor: KaLi » pn, 4 cze 2018, 22:53

Poszukaj lewego powietrza. Miałem podobny problem kiedyś w YZF dopiero przed sprzedażą lepiej doszedłem z nią co jest nie tak.
Sprawdź czy masz WSZYSTKIE oringi w gaźniku, jeżeli tak to również ich stan. Przepustnica, iglica, dysze. Łączenie airbox, króciec, świeca.
360

FB: PatRyk
IG: pkali360

Serwis Motocykli:
Zapraszam do polubienia mojego FanPage na FB:
MOTOFUN
796 280 122

Awatar użytkownika
Autor tematu
MaciekRM
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 19
Rejestracja: ndz, 13 mar 2016, 18:03
Motocykl: Yamaha YZF 250
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Yamaha YZ250F | Wolne obroty i odpalanie

Post autor: MaciekRM » pn, 4 cze 2018, 23:23

Gaźnik dodam że też czyściłem, jedyne czego zapomniałem chyba sprawdzić to czy jest o-ring pod śrubą od regulacji składu na wolnych obrotach, jutro sprawdzę ;)
Przepustnica ma delikatne luzy, ale czy jest jakiś sensowny sposób aby sprawdzić jej stan zużycia?
Króciec nowy i świeca też nowa - pokusiłem się na irydówkę...
Dzięki za pomoc

Awatar użytkownika
KaLi
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 266
Rejestracja: wt, 1 cze 2010, 19:09
Motocykl: sxf 250, TXT 300
Styl jazdy: Cross Country
Lokalizacja: Gielniów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Yamaha YZ250F | Wolne obroty i odpalanie

Post autor: KaLi » wt, 5 cze 2018, 20:40

U mnie polepszylo sytuacje wymiana takiego specyficznego oringu na ssaniu o ile dobrze pamiętam. Sprawdź także czy wózka nie zalozyleś odwrotnie o ile się da i pasuje inaczej.
360

FB: PatRyk
IG: pkali360

Serwis Motocykli:
Zapraszam do polubienia mojego FanPage na FB:
MOTOFUN
796 280 122

Awatar użytkownika
Autor tematu
MaciekRM
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 19
Rejestracja: ndz, 13 mar 2016, 18:03
Motocykl: Yamaha YZF 250
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Yamaha YZ250F | Wolne obroty i odpalanie  [ROZWIĄZANY]

Post autor: MaciekRM » czw, 7 cze 2018, 22:36

Problem odpalania zażegnany:

Od zawsze nie miałem w tym gaźniku ciepłego ssania (brak dzwigienki + zatarta linka od hotstartu). Przy czyszczeniu tego gaznika nie moglem wyciagnac tego tloczka, okazalo sie ze byla tam masa brudu po wyczyszczeniu tego przestał trzymac wolne obroty, czyli musialo się tam coś dziać. Ustawilem od zera skład na wolnych obrotach moto pali ślicznie, jednakże zaczął przerywać kiedy jadę na równym gazie powyżej 1/3 manetki. Zmiana ustawien iglicy nic nie zmienia. Gdzieś przeczytałem że może być to przez TPS, jeszcze nie próbowalem jechać z odpiętym czujnikiem. Myślicie że to przez to? Jak się go ustawia?

Edit:
Z odpiętym tps motocykl nie przerywał, jednakże stracił na mocy, przeszukałem zagraniczne fora w celu ustawienia tego tps, udało mi się, maszynka lata teraz jak wściekła :lol:

Zablokowany

Wróć do „Silnik”