Wyciszenie tłumika w 4t [ROZWIĄZANY]
-
- Mistrz prostej
- Posty: 132
- Rejestracja: ndz, 13 lut 2005, 18:15
- Motocykl: CRF250 07
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: mazowieckie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
[ROZWIĄZANY]
Powiem Ci tak.
Zamontuj nowy pakiet waty (takiej do czteropaka ja uzywam takiej luzem bo mozna zamówic pakiet z kocem) i zobaczysz juz róznice w jezdzie.
Dysze trzeba dobrac jak zmienisz na przelot ale po co, naucz sie na tym co masz a jak stwierdzisz ze juz na max krecisz maszyne to kombinuj i inwestuj.
Zamontuj nowy pakiet waty (takiej do czteropaka ja uzywam takiej luzem bo mozna zamówic pakiet z kocem) i zobaczysz juz róznice w jezdzie.
Dysze trzeba dobrac jak zmienisz na przelot ale po co, naucz sie na tym co masz a jak stwierdzisz ze juz na max krecisz maszyne to kombinuj i inwestuj.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 968
- Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myslenice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Dzieki bede kombinowal ale ja mam przelot ten sportowy i nie musze montowac wiekszych dysz? bawilem sie z tym tlumikiem wsadzilem taka wate jak do kominka szklana ale nadal glosny jak byl to zmienilem spowrotem na seryjny straszny bas jest moze za duza srednica tlumika? bo wyglada jak od 450 ale koles od ktorego kupowalem mowil ze on na tym jezdzil ma jakas roznice tlumik od 450 a od 250??
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
-
- Do odcięcia!
- Posty: 968
- Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myslenice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Witam ponownie w temacie Znalazlem cos takiego http://www.thumperfaq.com/not_free_exhaust.htm
myslicie ze jakbym takie cos dorobil u jakiegos speca i wsadzil w tlumik przelotowy to by cichszy byl ?? nic by sie nie stalo?? bo oryginalny mnie denerwuje , brzydki jest i ma do bani odglos po za tym jest 3 razy ciezszy od tego przelotowego jak myslicie ?? prosze o komentarze!!
myslicie ze jakbym takie cos dorobil u jakiegos speca i wsadzil w tlumik przelotowy to by cichszy byl ?? nic by sie nie stalo?? bo oryginalny mnie denerwuje , brzydki jest i ma do bani odglos po za tym jest 3 razy ciezszy od tego przelotowego jak myslicie ?? prosze o komentarze!!
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
-
- Do odcięcia!
- Posty: 968
- Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myslenice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Czy jest ktos kto mi moze odpowiedziec na to pytanie??????????? wiosna jush jest i mam zamar sobie takie cos zrobic tylko nie wiem czy to jest bezpieczmne dla silnika?????????????????????? nie ma tu zadnego speca mechanika ??
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 382
- Rejestracja: wt, 30 sie 2005, 00:08
- Motocykl: CRF 250 R7
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
No napewno coś to da.
Jakiekolwiek ograniczenie swobodnego przelotu spalin powinno wyciszyć/zmienić dźwięk.
Poza wymianą tej waty dał bym też siatkę metalową i zależnie od jej gęstości ogranicza się przepływ spalin no i dźwięk.
Ale tych rurek kanalizacyjnych bym już nie dawał.
Na zawodach przed badaniem technicznym zawodnicy pakują w wydech szmaty i różne inne rzeczy np. taka szczotka do mycia butelek.
Jeśli pod ten przerobiony wydech wyregulujesz gaźnik to z silnikiem nie powinno się nic stać.
Jakiekolwiek ograniczenie swobodnego przelotu spalin powinno wyciszyć/zmienić dźwięk.
Poza wymianą tej waty dał bym też siatkę metalową i zależnie od jej gęstości ogranicza się przepływ spalin no i dźwięk.
Ale tych rurek kanalizacyjnych bym już nie dawał.
Na zawodach przed badaniem technicznym zawodnicy pakują w wydech szmaty i różne inne rzeczy np. taka szczotka do mycia butelek.
Jeśli pod ten przerobiony wydech wyregulujesz gaźnik to z silnikiem nie powinno się nic stać.