NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać? [ROZWIĄZANY]
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 36
- Rejestracja: wt, 14 kwie 2009, 13:46
- Motocykl: EXC 250 '98
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: 3-miasto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
wg mnie im mniejszy luz tym dluzej i ciezej bedziesz go docierał, ale to tylko moja opina,
tuleja puchnie bardziej niż cylinder z powłoka nikasilową, poprostu niech szlifierz zrobi 1-2 setki wiecej i bedzie pewnie ze sie nie zatrze juz na poczatku
tuleja puchnie bardziej niż cylinder z powłoka nikasilową, poprostu niech szlifierz zrobi 1-2 setki wiecej i bedzie pewnie ze sie nie zatrze juz na poczatku
od transu..piękniejsza jest tylko cisza..
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 229
- Rejestracja: pn, 19 sty 2009, 16:19
- Motocykl: CRF 250R 2007r.
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Piła
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać? [ROZWIĄZANY]
Cześć wszystkim.Kończy się właśnie sezon i pomyślałem o wymianie tłoka.Zciągnąłem cylinder i... i okazało się,że zkończył mi się nikasyl.
Warstewka nikasylu5/2cm. zeszła z cylindra.Tłok był ostatniej selekcji.
Pozostało mi teraz albo tuleja,albo nikasyl.
Do rzeczy.Znajomy polecił mi gościa z okolic Szczecina(albo z samego Szczecina),który za niewielkie pieniądze 600zł od szt.kładzie nikasyl.Wróć, nie on sam lecz zbiera parę sztuk i zawozi do Niemiec,prawdopodobnie do Frankfurtu.Podobno współpracowało z nim paru zawodników i są zadowoleni.
Czy słyszał ktoś o tym pośredniku i jakości wykonania usługi?
Warstewka nikasylu5/2cm. zeszła z cylindra.Tłok był ostatniej selekcji.
Pozostało mi teraz albo tuleja,albo nikasyl.
Do rzeczy.Znajomy polecił mi gościa z okolic Szczecina(albo z samego Szczecina),który za niewielkie pieniądze 600zł od szt.kładzie nikasyl.Wróć, nie on sam lecz zbiera parę sztuk i zawozi do Niemiec,prawdopodobnie do Frankfurtu.Podobno współpracowało z nim paru zawodników i są zadowoleni.
Czy słyszał ktoś o tym pośredniku i jakości wykonania usługi?
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 36
- Rejestracja: wt, 14 kwie 2009, 13:46
- Motocykl: EXC 250 '98
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: 3-miasto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
a nie lepiej poszukac nowego cylinda na jebaju, allegro lub innych ogloszenicha, do 125 chyba nie sa za drobe, kumpel do kx250f kupił tłok + cylinder prawie nowke za 1000 zł
od transu..piękniejsza jest tylko cisza..
-
- VIP
- Posty: 1001
- Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
Kolego do 125 w serwisie taki cylinder kosztuje 2500zł...........kfuck pisze:a nie lepiej poszukac nowego cylinda na jebaju, allegro lub innych ogloszenicha, do 125 chyba nie sa za drobe, kumpel do kx250f kupił tłok + cylinder prawie nowke za 1000 zł
Jedyna opcja to ściągnięcie z USA lub zrobienie nikasilu.
Nikasil taniej wychodzi w przypadku dwusuwa.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 168
- Rejestracja: śr, 31 paź 2007, 21:55
- Motocykl: sx125 / YZ250f
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ostróda
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
Kolega ma rację może znajdziesz okazję. Kolega dorwał jakiś czas temu nowy cylinder za 800 zł do YZ 125
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 5
- Rejestracja: czw, 1 paź 2009, 11:44
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
mam yz 125, 99 rok.wstawiłem tuleje w MOTOR-TECH i.....
- nie ma spadku mocy!!!
- motor troche szybciej sie grzeje
- motor jest troche glośniejszy, zmienił brzemienie,
ale jak pisalem wczesniej, to nie czuc spadku mocy ani troche!
polecam motor-tech i tuleje:)
- nie ma spadku mocy!!!
- motor troche szybciej sie grzeje
- motor jest troche glośniejszy, zmienił brzemienie,
ale jak pisalem wczesniej, to nie czuc spadku mocy ani troche!
polecam motor-tech i tuleje:)
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 1173
- Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
- Motocykl: YZF250, KXF250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Podziękował: 3 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Status : Offline
Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
Wydaje mi się ze nie powinieneś czuc spadku mocy po zamontowaniu nowej tuleji i ty to potwierdzasz ale powinienes czuć przyrost mocy a o tym nic nie piszesz , albo go nie ma . No bo przecież z jakiegos powodu wstawiałeś tę tuleje a prawdopodobnie z powodu zajechania nikasilu . Poza tym na starym nikasilu był też i stary tłok słaba kompresja a tu nowa tuleja , nowy tłok kompresja extra i żadnej poprawy . W tłumiku sprawdz wetę bo chyba się wypierdziała i dlatego chodzi głośniej .Pozdarwiam :drinkers:czita pisze:mam yz 125, 99 rok.wstawiłem tuleje w MOTOR-TECH i.....
- nie ma spadku mocy!!!
- motor troche szybciej sie grzeje
- motor jest troche glośniejszy, zmienił brzemienie,
ale jak pisalem wczesniej, to nie czuc spadku mocy ani troche!
polecam motor-tech i tuleje:)
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 7
- Rejestracja: sob, 28 lis 2009, 14:12
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
ja mam to samo musze nowy nikasil nalożyć ale szukam używanego cylindra zeby zalożyć z dobrym nicasilem. Many powiedzial ze moge wodnym papierem zetrzeć troche nicasil wyrównać zalozyc tlok i sprzedać motor wtedy bede mial tyle kasy ile stoi moja cr i ni ebede musiał wkładać ponad 1000 zl a gościu na tym pojeździ pół sezonu
-
- Mistrz prostej
- Posty: 161
- Rejestracja: ndz, 22 lis 2009, 12:25
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: w zależności od dnia
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
hondacr250 pisze:ja mam to samo musze nowy nikasil nalożyć ale szukam używanego cylindra zeby zalożyć z dobrym nicasilem. Many powiedzial ze moge wodnym papierem zetrzeć troche nicasil wyrównać zalozyc tlok i sprzedać motor wtedy bede mial tyle kasy ile stoi moja cr i ni ebede musiał wkładać ponad 1000 zl a gościu na tym pojeździ pół sezonu
też pierwsze słyszę o ścieraniu nicasilu papierem sciernym... pozatym nicasil to cienka powloka, z... a zreszta co ja bede pisal dziesiatki stron tego tematu inni i tak wiedza lepiej PS no w dt to ja nicasilu nie mamLanrets pisze:Bardzo ciekawa teoria
Aktualnie:yamaha dt 125
W przyszłości: ? ? ? ? ?
___________________________________________________________
http://www.youtube.com/user/iBuuc?feature=mhum- prawie wszystko ze świata Apple
W przyszłości: ? ? ? ? ?
___________________________________________________________
http://www.youtube.com/user/iBuuc?feature=mhum- prawie wszystko ze świata Apple
-
- Mistrz prostej
- Posty: 131
- Rejestracja: pt, 17 lis 2006, 12:34
- Motocykl: CRF250 '05
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tarnów/Lubaszowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
Tak,najlepiej zrobic patent i pchnąć moto .Ciekawe jakbyś się czuł jakby Tobie ktoś sprzedał moto z taką niespodzianką w środku.hondacr250 pisze:Many powiedzial ze moge wodnym papierem zetrzeć troche nicasil wyrównać zalozyc tlok i sprzedać motor wtedy bede mial tyle kasy ile stoi moja cr i ni ebede musiał wkładać ponad 1000 zl a gościu na tym pojeździ pół sezonu
No chyba że wcześniej poinformujesz kupującego że zrobiłeś szlif nicasilu papierem ściernym to ok.
"Racing is life.Anything that happens before or after is just waiting." Steve McQueen