Zakręty, czyli co i jak

Zadaj pytania i zobacz wskazówki dotyczące techniki jazdy. Porozmawiaj o szkole Marcina Wójcika.
Awatar użytkownika
Bober
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 59
Rejestracja: sob, 14 lut 2009, 23:02
Motocykl: Cr 250
Styl jazdy: Motocross
Status : Offline

Re: Zakręty, czyli co i jak

Post autor: Bober » pt, 10 lip 2009, 22:49

Staraj się nie trzymać na sprzęgle! Jak już (chociaż i to nie jest zalecane) strzel ze sprzęgła :evil: ale go nie trzymaj. Twojej maszynie nie wyjdzie to na zdrowie.
Spróbuj jeszcze brać inaczej zakręty. Np. nie jedz cała długością bandy tylko wjedź w połowie złam moto, i od razu prosto łycha (bez jechania do końca bandy). Myślę że wiesz o co mi chodzi.
Pozdrawiam i powodzenia.

Awatar użytkownika
metalbeast
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 267
Rejestracja: ndz, 8 lut 2009, 00:07
Motocykl: Kawsaki KX 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Głogów
Status : Offline

Re: Zakręty, czyli co i jak

Post autor: metalbeast » sob, 11 lip 2009, 11:35

bober, wiem o co chodzi, bo czasem tak mi się udaje, tylko że nadal nie umiem sobie radzić z 2t i często brakuje mi mocy z dołu. Wiem że sprzegło się zużywa od zabaw nim w trakcie jazdy :( dla tego chyba jedynym wyjsciem jest idealne obcykanie maszyny i trasy.
Wiem że ludzie na 4t takich problemow nie mają, bo to cholerstwo sie zbiera jak dzik ;]
BANDIT

Awatar użytkownika
Bober
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 59
Rejestracja: sob, 14 lut 2009, 23:02
Motocykl: Cr 250
Styl jazdy: Motocross
Status : Offline

Re: Zakręty, czyli co i jak

Post autor: Bober » ndz, 12 lip 2009, 09:48

Perfekcyjne obcykanie trasy załatwi problem tyko na chwile, bo jak pojedziesz na inny tor to znowu będzie lipa :? Jeśli nie czujesz 2t to może trzeba pomyśleć nad zmiana moto na 4t :) ??
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
WLD_Wlodi
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1040
Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
Motocykl: Różnie to bywa.
Styl jazdy: Motocross
Status : Offline

Re: Zakręty, czyli co i jak

Post autor: WLD_Wlodi » pn, 13 lip 2009, 23:53

Bober pisze:Perfekcyjne obcykanie trasy załatwi problem tyko na chwile, bo jak pojedziesz na inny tor to znowu będzie lipa :? Jeśli nie czujesz 2t to może trzeba pomyśleć nad zmiana moto na 4t :) ??
Pozdrawiam
Ej no, sam masz sete a radzisz 4T?? :]]

Trening czyni mistrza, także ćwiczyć , ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć :)


PS. Na 4T na serio się łatwiej jeździ :]
Pomoc w uzyskaniu wysokiego odszkodowania.
Szkody osobowe/komunikacyjne/w rolnictwie/śmierć krewnego w wypadku.
Reprezentant największej kancelarii odszkodowawczej w Polsce.
Tel: 0-794-093-655.

Awatar użytkownika
metalbeast
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 267
Rejestracja: ndz, 8 lut 2009, 00:07
Motocykl: Kawsaki KX 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Głogów
Status : Offline

Re: Zakręty, czyli co i jak

Post autor: metalbeast » wt, 14 lip 2009, 17:17

ej, bez sensu... a co to za sztuka!? nie potrafie jezdzić fordem, to kupie merca z abs,esp,dpp,stg,xxx i czymś jeszcze !?
Ja chce się nauczyć śmigać tym co mam, bo jakoś ludzie potrafią cuda na 2t robić, wiec to nie wina motoru tylko jeźdzca ;) a praktyka czyni mistrza czasem
BANDIT

Awatar użytkownika
grayfox
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 878
Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
Motocykl: KXF 250 2006
Styl jazdy: Cross Country
Lokalizacja: Żywiec / Kraków
Status : Offline

Re: Zakręty, czyli co i jak

Post autor: grayfox » czw, 16 lip 2009, 22:23

Teraz moje kolej:)

Jak złamać moto w zakręcie? Chodzi mi o to aby nie jechać po całej bandzie tylko w połowie zakrętu już wyprostować moto.

Awatar użytkownika
Bober
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 59
Rejestracja: sob, 14 lut 2009, 23:02
Motocykl: Cr 250
Styl jazdy: Motocross
Status : Offline

Re: Zakręty, czyli co i jak

Post autor: Bober » pt, 17 lip 2009, 11:45

Wszystko zależy od bandy. Ale reguła jest taka że skręcasz mocniej kierownicą i bardziej się kładziesz :wink: Ewentualnie można zablokować koło, zarzucić tył i strzelić ze sprzęgła albo tylko strzelić ze sprzęgła :twisted:
Na miękkich, piaskowych bandach raczej się tego nie stosuje bo szybciej jest jechać cała bandą albo złamać ja np. na 2 razy.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
ktmsx
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 10
Rejestracja: czw, 13 sie 2009, 15:14
Motocykl: sx250 02'
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RbK
Status : Offline

Re: Zakręty, czyli co i jak

Post autor: ktmsx » ndz, 16 sie 2009, 12:18

witam koledzy.

jestem tu nowy wiec mam pyatnie:

ostatnio uczylem sie wchodzenia w zakrety na takiej polanie z trawa (byla idealnie rowna i stosunkowo duza) gdy pochylalem sie na zakretach robilem wszystko co bylo pisane wczesniej (noga wystawiona, dociskanie druga motorka, nawet o lokciu pamietalem :P ) ale przy wiekszych predkosciach po prostu czulem ze moto mi ucieka i to obydwa kola co moze byc przczyna?? jakie bldey popelniam?? mozliwe ze to zla nawierzchnia do tego??

Awatar użytkownika
lukasz9603
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 2
Rejestracja: ndz, 16 sie 2009, 06:13
Motocykl: HONDA CR 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bądzów k. Głogowa
Status : Offline

Re: Zakręty, czyli co i jak

Post autor: lukasz9603 » śr, 19 sie 2009, 09:03

ta trawa byla mokra?

Awatar użytkownika
ktmsx
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 10
Rejestracja: czw, 13 sie 2009, 15:14
Motocykl: sx250 02'
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RbK
Status : Offline

Re: Zakręty, czyli co i jak

Post autor: ktmsx » pt, 21 sie 2009, 23:02

wlasnie ze trawka sucha przez pare dni slonce swiecilo i sucha jest

Awatar użytkownika
sebamx72
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 225
Rejestracja: pn, 27 sie 2007, 20:23
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lubawa/Olsztyn
Kontakt:
Status : Offline

Re: Zakręty, czyli co i jak

Post autor: sebamx72 » pt, 21 sie 2009, 23:16

Łyse opony ??
Way of Life !

Awatar użytkownika
ktmsx
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 10
Rejestracja: czw, 13 sie 2009, 15:14
Motocykl: sx250 02'
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RbK
Status : Offline

Re: Zakręty, czyli co i jak

Post autor: ktmsx » sob, 22 sie 2009, 00:28

powaznie sie pytam co mogo byc przyczyna zadnych lysych opon mokrej trawy itd

ODPOWIEDZ

Wróć do „Technika Jazdy/ Szkoła”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości