Jak zrobić licencję?

Zadaj pytania i zobacz wskazówki dotyczące techniki jazdy. Porozmawiaj o szkole Marcina Wójcika.
Awatar użytkownika

Autor tematu
Motocross_Świebodzin
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 127
Rejestracja: czw, 1 wrz 2005, 22:12
Motocykl: Yz250f
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lubuskie
Kontaktowanie:
Status : Offline

Jak zrobić licencję?

Post autor: Motocross_Świebodzin » pn, 31 paź 2005, 22:12

Witam Interesuje mnie zdanie licencji jestem ciekawy jakie sa wymagania i jak to sie odbywa jesli ktos wie niech pisze lub poda link

Awatar użytkownika

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Kontaktowanie:
Status : Offline

Post autor: MXrool » wt, 1 lis 2005, 08:55

Jeśli Cię interesuje zdanie licencji motocrossowej:
- licencje dzielimy na "A" i "B" [lic. A uprawnia do startowania w Mistrzostwach Polski, a by ją mieć musisz zdobyć wpierw lic. B, z którą to możesz jeździć w Pucharze PZM],
- Jedziesz na zawody kategorii P.PZM,
- Musisz mieć badania lekarskie,
- Nie wiem dokładnie, ale musisz chyba być zrzeszony w jakimś klubie,
- Zapisujesz się do startu w zawodach w biurze już na miejscu,
- Dowiadujesz się kiedy jest i gdzie egzamin na lic.,
- Przed zawodami masz odpytkę z regulaminu GKSM, dział Motocross,
- Jak to zdasz, to szykujesz się do startu i jedziesz w zawodach,
- Na koniec musisz być na tablicy w wynikach na jakimś konkretnym miejscu [nie możesz być np. zdyskwalifikowany, wykluczony, nie ukończył lub nie wystartował]
- Jak już zdobędziesz jakieś miejsce, to idziesz do egzaminatora z kartką którą wcześniej dostałeś i Ci ją podpisuje, że zdałeś. Z tym wnioskiem idziesz do klubu i prosisz o wydanie lic. B i Certyfikatu.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
Obrazek

Awatar użytkownika

Gość
Status : Offline

Post autor: Gość » wt, 27 gru 2005, 17:00

A czy jest obowiązkiem być członkiem klubu, czy można startować jako niezrzeszony ?

Awatar użytkownika

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Kontaktowanie:
Status : Offline

Post autor: MXrool » czw, 29 gru 2005, 23:56

Nie jest to obowiązkiem, ale wiąże się to z dodatkowymi opłatami. Myślę, że warto jest się zapisać do klubu, np. bo wyśle zgłoszenia na zawody, może coś pomoże... Członkowstwo w klubie bardziej się opłaca ze strony finansowej jak być nie zrzeszonym. Napewno każdy klub przyjmie nowych zawodników. Polecam duże kluby ze sponsorami strategicznymi, bo wtedy jest szansa na tzw. gratisy, aczkolwiek nie musi się tak dziać.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
Obrazek

Awatar użytkownika

mario77
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 135
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 12:25
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Miasto Świętej Wieży
Status : Offline

Post autor: mario77 » pn, 2 sty 2006, 11:18

akurat członkostwo specjalnie mnie nie interesuje, chciałem tylko spróbować swoich sił w pucharze, bo jeżdżę dla własnej przyjemności. w moim wieku albo jesteś mistrzem świata, albo masz z tego dobry fun, bo na spektakularne wyniki mój czas już przeminął.

Awatar użytkownika

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Kontaktowanie:
Status : Offline

Post autor: MXrool » pn, 2 sty 2006, 13:22

No rozumiem. Warto przyjechać na zawody. Jest tam zawsze miła atmosfera i dobra zabawa. A nie myślałeś np. o startach w Enduro? W rajdach jest dużo przygody, zabawy. Ludzie sobie pomagają na trasie jak ktoś nie daje rady. Ogólnie też jest miło i fajnie, panuje rodzinna atmosfera :D . Polecam szczególnie zawody w Nowym Kościele - Krzeniowie, jest to typowe prawdziwe górskie Enduro, organizowane co roku koło Jeleniej Góry. Za to nie polecam Ostródy i Siemiatycz, te dwa rajdy charakteryzują się błotami, rzekami i topieniem motorów, a na tym zabawa nie polega.

Serdecznie zapraszam i pozdrawiam!
Wojciech Ilkiewicz
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
Obrazek

Awatar użytkownika

zielorz
VIP
VIP
Posty: 889
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Kontaktowanie:
Status : Offline

Post autor: zielorz » pn, 2 sty 2006, 18:34

Ale to tez zalezy od upodoban bo znajomy lat hmm 42 tez jezdzi na crossie (i zalicza zawody) ale robi to dla zabawy enduro byl i go to jakos nie interesuje (jego moto (cr 250 2001r.) zniechecilo go do jazdy po lesie ;) )

pozdro

Awatar użytkownika

Gość
Status : Offline

Post autor: Gość » wt, 3 sty 2006, 09:10

Do enduro musiałbym przerabiać, rejestrować maszynę, a problemy jakie się z tym wiążą (brak czasu) odbierają mi chęci. Mnie najbardziej odpowiada formuła cross country, nie jest wymagana, aż tak super technika jak motocrosie, ani dwudniowe wyjazdy jak w enduro.
Apropos atmosfery to też zależna od wielu czynników zawodników, organizatorów, sprzętu etc. Wiadomo jak wszyscy się znają to zawsze będzie fajna zabawa, ale dla kogoś nowego w grupie początki mogą być krępujące i onieśmielające :wink:

Awatar użytkownika

mario77
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 135
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 12:25
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Miasto Świętej Wieży
Status : Offline

Post autor: mario77 » śr, 4 sty 2006, 10:14

A wracając jeszcze do wymagań, czy np. badania lekarskie lub ubezpieczenie można załatwić na samych zawodach ?

Awatar użytkownika

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Kontaktowanie:
Status : Offline

Post autor: MXrool » śr, 4 sty 2006, 15:20

Teoretycznie tak, ale różnie to bywa na samych zawodach. Nieraz lekarz jest zabiegany, nie można go znaleść lub on nie ma czasu. Można jechać na zawody bez badań i potem załatwiać na miejscu. Ja osobiście lubie mieć już wszystko zaplanowane, pewne i wykonane. :D
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
Obrazek

Awatar użytkownika

maverick
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 132
Rejestracja: ndz, 13 lut 2005, 18:15
Motocykl: CRF250 07
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: mazowieckie
Status : Offline

Post autor: maverick » śr, 4 sty 2006, 19:23

A ubezpieczenie to primo :evil:
wiem coś o tym, ciekawe ile dostane po 11listopada 8) choc wolałbym pojechac zawody :cry:

Awatar użytkownika

Sierot
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 666
Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
Motocykl: KTM SX125 2010
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Socho
Kontaktowanie:
Status : Offline

Post autor: Sierot » śr, 26 kwie 2006, 08:38

Jeżeli chcesz ,,B" to na Puchar PZM musisz przywieźć badania i ubezpieczenie. A po zgłoszeniu egzaminatorzy zadają parę pytan( zazwyczaj proste)
A i jeszcze musisz dojechać przynajmniej jeden z 2 biegów :!:
Jezeli chodzi o ,,A" to na zawody bierzesz ,,B" a w tedy musisz dojechać już dwa biegi:!: Jeżeli niedojedziesz to zeby dostac lic. A musisz jechac na nastepne MP :!:
KTM 125SX '10 :]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Technika Jazdy/ Szkoła”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości