2T i najazd na chope, rampe

Zadaj pytania i zobacz wskazówki dotyczące techniki jazdy. Porozmawiaj o szkole Marcina Wójcika.
enduroguy
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 541
Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
Motocykl: RM125 #155
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: enduroguy » czw, 3 maja 2007, 21:37

hahaha przy duzej predkosci wcisniecie przedniego hebla w locie moze sie smiesznie skonczyc ;) . A gaz tak jak pisza poprzednicy w 2t puszcza sie chwilke przed wybiciem. Tylko nie puszczaj na najezdzie na hope bo stracisz cala predkosc i pamietaj zeby dobrze dobrac bieg - jak za wysokim najedziesz to niedobrze
pzdr
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!

mXmoto.pl
- TLD , BudRacing, MSR, Answer...

macios6
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 21
Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 21:15
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Leszczyny
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: macios6 » pt, 4 maja 2007, 10:03

Heh o dziwo bo mi jak zawsze jak na tył lece lekkop przedni hamulec i prostuje mnie sami spróbujcie a potem krytykujcie....
A co do najazdów tak jak poprzednik powiedział niepuszczaj gazu bo stracisz prędkość,ale 3maj go równo na najeździe :wink:
-=-Www.ForGSM.Info-=- Zajrzyj wszystko za FREE na twoją komórkę!

enduroguy
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 541
Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
Motocykl: RM125 #155
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: enduroguy » pt, 4 maja 2007, 10:47

pomysl ze jak zablokujesz przednie kolo w locie np przy 60km/h to w momencie kiedy kolo zetknie sie znowu z nawierzchnia bedzie probowalo jak najszybciej uzyskac ta sama predkosc. Efekt jest taki jakbys momencie ladowania wcisnal przedni hamulec
pzdr
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!

mXmoto.pl
- TLD , BudRacing, MSR, Answer...

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » pt, 4 maja 2007, 13:29

Marcin Wójcik na zgrupowaniu mówił że jak wciśniesz w locie przedni hampel to będzie niekontrolowany whip i spektakularny upadek :o , dlatego wole tego nie próbować.
Poprostu conajmniej 3/4 (lub wiecej) równego gazu na najeździe i sie ładnie leci :wink:
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » pt, 4 maja 2007, 13:41

Jak wylatujesz na 3/4 gazu albo więcej to szacunek.

mały
VIP
VIP
Posty: 757
Rejestracja: sob, 21 sty 2006, 13:42
Motocykl: Yamaha YZ250F '18
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: mały » pt, 4 maja 2007, 13:44

Ja też skacze na 3/4 gazu. Jak lece bez gazu, albo prawie bez gazu to lece na pysk :? Zresztą, to zależy też od najzdu...
A co do wciskania przedniego hebla w locie, to przy lądowaniu przód traci przyczpność i można dzwona przyliczyć...

Pomyk
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 631
Rejestracja: pn, 4 lip 2005, 20:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Rzeszów/Birmingham(UK)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Pomyk » pt, 4 maja 2007, 19:15

To.mek pisze:Jak wylatujesz na 3/4 gazu albo więcej to szacunek.
A co w tym dziwnego :lol: że na 3/4 gazu ?
U nas jest hopa ma koło 20 metrów,to tam muszę praktycznie iść na 3 wykręconej na maxa,bo na 4 nie da rady,dobre przenoszenie ciężaru ciała i wszystko jest możliwe :wink: .Pzdr

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » pt, 4 maja 2007, 20:14

W Olsztynie na tej mega trumnie 3 i cała pizda , gaz zacięty :D , czasami na najeździe dodaje odrobine jeszcze gazu , ale to kwestia przyzwyczajenia sie do lotu motocykla.
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

luCZas
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 24
Rejestracja: śr, 24 maja 2006, 20:31
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: luCZas » pt, 4 maja 2007, 21:57

kotmx pisze:W Olsztynie na tej mega trumnie 3 i cała pizda , gaz zacięty :D , czasami na najeździe dodaje odrobine jeszcze gazu , ale to kwestia przyzwyczajenia sie do lotu motocykla.
bo jej sie nie da przeskoczyc jak sie nie napedzisz porzadnie, lecisz pelnym ogniem to ladujesz tam gdzie trzeba, wpadasz wolniej to moto spada w zlym miejscu i potem sie odbijasz jak królik zanim znowu zlapiesz podłoża i bedziesz mogl jechac normalnie :)

To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » pt, 4 maja 2007, 22:36

To dziwne... Ja jak skacze to gaz trochę tylko uchylony. Koledzy też.

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » pt, 4 maja 2007, 23:48

jak dla mnie to wogole dziwna rozkmina..... co wy myslicie nad tym ile gazu dac przed skokiem?? jak tak to pozdro LOL ja nigdy o tym nie mysle raz pizda raz nie zalezy jak lezy ale zawsze jakos normalnie lece.... dla mnie to sa automatyczne odruchy....... jakbym mial myslec za kazdym skokiem ile gazu dac to bym w szpitalu pewnie wyladowal bo bym sie zamyslal :lol:
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

luCZas
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 24
Rejestracja: śr, 24 maja 2006, 20:31
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: luCZas » sob, 5 maja 2007, 11:37

Isbi pisze:chodzi o to ze wogole o tym nie mysle ze to automatycznie przychodzi.. no ale wiesz jak wolisz w kazdym zakrecie czy przed skokiem myslec jak masz siedziec albo cos to kiepsko
dokładnie !!!! jak zapierd..m dochodze do hopy czy zakretu czy czego tam chcesz, to nie mysle jak usiasc ile dodac gazu i inne techniczne duperele, bo jak bym mial myslec jak wystawic nóżke jak podniesc łokiec gdzie przesunac dupe to jedno kołko po torze trwalo by z 5 razy dłuzej, a co jeśli w zakrecie moto wypadnie z koleiny a co gdyby to sramto, nie mówie ze technika jest w ogole nie wazna bo ma znaczenie, ale jest taka zasada albo zapierdalasz siłowo i wszystko przychodzi odruchowo i wiesz jak zareagowac, albo jeździsz zajebiscie technicznie i dwie hopy wczesniej masz juz w głowie jak wpadniesz na nastepna i w która koleina pojedziesz za 3 zakrety, jednak na taka technike trzeba byc naprawde porzadnym wyjadaczem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Technika Jazdy/ Szkoła”