O Suzi

Awatar użytkownika
Tur!
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 6
Rejestracja: ndz, 17 gru 2006, 14:21
Motocykl: SUZUKI RM125 '01
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Tur! » ndz, 6 maja 2007, 17:03

@macios6
a jaki był to rocznik?
Dzyn-dzyn-dzyn... czy znasz ten dźwięk?

Awatar użytkownika
kawasakikx80
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 82
Rejestracja: wt, 27 mar 2007, 16:58
Motocykl: YAMAHA YZ 125 #85
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Piła
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kawasakikx80 » pn, 7 maja 2007, 15:25

gdzie moge kupić prądnice do rm 125 1995 spaliły mi sie uzmojenia i nie moge jezdzić na allegro nie ma moze ktoś z was ma do sprzedania oczywiście sprawna

Awatar użytkownika
BartekJ
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 337
Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: BartekJ » pn, 7 maja 2007, 18:00

Niestety częsta przypadłość w tych sprzętach..a przewijanie czasem nie daje pożądanych efektów. Szukaj na ebayu niemieckim.

Awatar użytkownika
piotrgurski
Moderator
Moderator
Posty: 743
Rejestracja: ndz, 23 gru 2007, 01:41
Motocykl: Nie ma się czym chwalić :)
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: piotrgurski » wt, 25 gru 2007, 17:34

RM 125 95r sprzęt ok ma jednak wade wrodzoną która i mi sie objawiła mianowicie wyskakujące zabezpieczenia między zembatkami w skrzyni biegów poza tym rewela polecam.

Awatar użytkownika
dasibe
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 210
Rejestracja: wt, 18 wrz 2007, 09:39
Motocykl: Japońska seta !
Styl jazdy: Motocross
Status : Offline

Post autor: dasibe » wt, 25 gru 2007, 17:47

Miałem Suzi 125 w 95 roku.Ogólnie spoko jak robi sie wszystko na czas,oraz dba to jest OK.Jedyny minus to bak wykonany z ciemnego szarego plastiku z kótrego nigdy nie mogłem sie dopatrzeć ile benzyny zostało :x
pozdro!

Awatar użytkownika
piotrgurski
Moderator
Moderator
Posty: 743
Rejestracja: ndz, 23 gru 2007, 01:41
Motocykl: Nie ma się czym chwalić :)
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: piotrgurski » wt, 25 gru 2007, 18:32

co fakt to fakt ten zbirnik to lipa pozdro.

Awatar użytkownika
pattov
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 1
Rejestracja: pn, 11 sie 2008, 18:27
Styl jazdy: Motocross
Status : Offline

Re: O Suzi

Post autor: pattov » wt, 19 sie 2008, 09:19

koledzy co myslicie o RMZ 450 z 2007r. Miałem wcześniej cr250 i chciałbym się czegoś dowiedzieć o RMZ-cie. Czy warto zakupić taką maszynke? Gość przywiózł to z niemiec- licznik motogodzin-niby 95h.
Chce oddać za dobre pieniądze bo za 10 tys. Pomóżcie proszę-dziekuje za odpowiedz-pozdrawiam

Awatar użytkownika
grzeniu
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 227
Rejestracja: śr, 31 paź 2007, 11:13
Motocykl: Yz 250 2t 07'
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kingston
Kontakt:
Status : Offline

Re: O Suzi

Post autor: grzeniu » śr, 20 sie 2008, 20:39

Nie wiem czy coś ci to pomoże ale z Rm-Z 250 07' po calym sezonie byłem bardzo zadowolony. Motor fantastycznie sie prowadzi. Mysle ze 450 tez bedzie spoko, chociaz nie ukrywam ze zainwestowalbym juz w 08 na wtrysku :)
pzdr.
Mój kanał: http://pl.youtube.com/user/gmaliszewski

Aprilia Rx 50 --> Ktm Sx 125 --> Yamaha Yz 250f --> Suzuki Rm-Z 250 --> Yamaha Yz 250

Awatar użytkownika
acid
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 330
Rejestracja: sob, 5 maja 2007, 13:52
Motocykl: Honda CRF450r .05r
Styl jazdy: Motocross
Status : Offline

Re: O Suzi

Post autor: acid » śr, 20 sie 2008, 22:27

pattov pisze:koledzy co myslicie o RMZ 450 z 2007r.
Kolego myślę że sprzet suzuki jest bdb wyborem . Z tego co pamiętam ma dwa wałki rozrządu co o czymś świadczy i bardzo mała wagę z resztą jest chyba trochę informacji na necie o starszych modelach rmz 450 a nowszy jest bardziej dopracowany o zmianach itd chyba musisz trochę pogrzebać ale jak to sie mówi kto pyta nie błądzi więc szukaj to TU to tam ... Za 10 kafli to chyba dobra cena ale licz się z tym że 90 pare mth to już trzeba wymienić parę części jak tłok coś w rozrządzie :wink: itd . Pozdro

Awatar użytkownika
xfighter
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 10
Rejestracja: ndz, 14 wrz 2008, 11:15
Motocykl: RM 125
Styl jazdy: Motocross
Kontakt:
Status : Offline

Re: O Suzi

Post autor: xfighter » ndz, 14 wrz 2008, 21:29

mam suzuki 2008 roku to jest napravde dobra, juz jest wprysk od czego naduzo lebiej idzie z miejsca aliuminiowy bak benzynowy,nie ma zadnych kranikuw w baku no prosto super motorek :) sorry za blendy jestem litwinem to nie bardzo po polsku umiem pisac
To be champion, you have to BELIEVE in yourself when nobody else will

Awatar użytkownika
grzeniu
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 227
Rejestracja: śr, 31 paź 2007, 11:13
Motocykl: Yz 250 2t 07'
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kingston
Kontakt:
Status : Offline

Re: O Suzi

Post autor: grzeniu » pn, 15 wrz 2008, 00:13

xfighter pisze:mam suzuki 2008 roku to jest napravde dobra, juz jest wprysk od czego naduzo lebiej idzie z miejsca aliuminiowy bak benzynowy,nie ma zadnych kranikuw w baku no prosto super motorek :) sorry za blendy jestem litwinem to nie bardzo po polsku umiem pisac
I tak pisanie po polsku wychodzi ci lepiej od wielu polaków takze nie masz sie czym przejmowac. :|
Mój kanał: http://pl.youtube.com/user/gmaliszewski

Aprilia Rx 50 --> Ktm Sx 125 --> Yamaha Yz 250f --> Suzuki Rm-Z 250 --> Yamaha Yz 250

Awatar użytkownika
Akeitsu
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 1
Rejestracja: pn, 8 wrz 2008, 21:43
Motocykl: Szukam Jakiegoś..
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:
Status : Offline

Re: O Suzi

Post autor: Akeitsu » pt, 19 wrz 2008, 18:55

A co powiecie na temat RM 250 2t? z 2003 roku. Chciałbym się troche o niej dowiedzieć jakieś wady? zalety?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość