YZ 250 F GORACE KOLANKO

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Awatar użytkownika
Autor tematu
robsztix
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 691
Rejestracja: śr, 9 lut 2011, 22:10
Motocykl: WR450F
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

YZ 250 F GORACE KOLANKO

Post autor: robsztix » pn, 11 lut 2013, 22:03

Witam, problem jak w temacie, po odpaleniu moto juz po paru chwilach kolanko jest tak gorace, ze zaczyna topic sie oslona weza wodnego z chlodnicy, ktory idzie obok kolanka. W zaciemnionym garazu, kolanko swieci na czerwono. Przejrzalem pare podobnych watkow na forum i celuje w zbyt uboga mieszanke, jednak niemam pewnosci. Silnik niedawno byl remontowany, zawory poustawiane idealnie, swieca nowa irydowa. Ogolnie moto pali od strzala, nie dlawi sie, nie kopci, ladnie wchodzi na obroty, tylko z tym przegrzewajacym sie kolankiem jest problem. Moze macie jakies rady od czego zaczac i jak ewentualnie zrobic mieszanke troche bogatsza tak zeby niezaszkodzic pracy silnika? Pozdro ;)

mlody11132
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 154
Rejestracja: ndz, 5 cze 2011, 22:49
Motocykl: Husqvarna cr 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: slask
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: YZ 250 F GORACE KOLANKO

Post autor: mlody11132 » wt, 12 lut 2013, 08:14

Możliwe ze grzeje się tak na ssaniu tylko,jeśli nie to trzeba wyregulować gaźnik na tej śrubce od dołu,za dużo powietrza.
TŁOK CRF 250 475ZŁ I KAZDA INNA CZESC DO WSZYSTKIEGO !!TANIE CZESCI!!!WYSYŁKA!!.kuba wykona.wszelkiego rodzaju remonty,wymiany rozrzadu,oleju,ustawi zawory,generalne remonty silników motocross i qadów..kontakt.gg:268486.
telefon:724041234

Jaro5
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 200
Rejestracja: pt, 7 gru 2012, 22:28
Motocykl: WR450F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Łódzkie Poddębice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: YZ 250 F GORACE KOLANKO

Post autor: Jaro5 » wt, 12 lut 2013, 11:04

Wykręć śrubkę od składu mieszanki tak około 1/2 obrotu i będzie git.
Pozdro

Awatar użytkownika
Autor tematu
robsztix
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 691
Rejestracja: śr, 9 lut 2011, 22:10
Motocykl: WR450F
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: YZ 250 F GORACE KOLANKO

Post autor: robsztix » wt, 12 lut 2013, 16:04

Jaro5 pisze:Wykręć śrubkę od składu mieszanki tak około 1/2 obrotu i będzie git.
Pozdro

moglbys opisac dokladniej o ktora srube chodzi, niechcialbym poprzestawiac nic, zeby moto zaczelo sie ksztusic :)

ziom689
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 9
Rejestracja: ndz, 2 sty 2011, 20:12
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: YZ 250 F GORACE KOLANKO

Post autor: ziom689 » wt, 12 lut 2013, 16:14

Jeżeli masz tytanowe kolanko to normalne, że tak szybko się grzeje na postoju(po prostu robiąc się czerwone oddaje ciepło na zewnątrz) wystarczy chwilę się przejechać i wszystko wraca do normy. Jeżeli motocykl chodzi dobrze to, świeca ma odpowiedni kolor to nie zmieniał bym składu mieszanki. Grzejące się kolanko na postoju nie jest problemem, chyba że dzieje się tak podczas jazdy.

Awatar użytkownika
Autor tematu
robsztix
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 691
Rejestracja: śr, 9 lut 2011, 22:10
Motocykl: WR450F
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: YZ 250 F GORACE KOLANKO

Post autor: robsztix » wt, 12 lut 2013, 16:24

Nie wiem, czy jest tytanowe, jak wystygnie to wyglada jak zwykla blacha i zachodzi takim jakby rdzawym nalotem. Wczesniej jak odpalalem zimne moto nic sie niedzialo, teraz juz po chwili ta gumowa oslona weza ktory idzie za kolankiem odrazu zaczyna sie dymic i topic od goraca....

Jaro5
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 200
Rejestracja: pt, 7 gru 2012, 22:28
Motocykl: WR450F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Łódzkie Poddębice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: YZ 250 F GORACE KOLANKO

Post autor: Jaro5 » wt, 12 lut 2013, 17:09

Na bank jest to zły skład mieszanki.
Śrubka jest od dołu gaźnika w przedniej części komory pływakowej ,taka mała na płaski wkrętak, może być ciężko do niej się dostać, najlepiej zerknij do serwisówki wtedy będziesz wiedział gdzie jest zlokalizowana, wykręć najpierw 1/4 obrotu jak będzie mało to jeszcze 1/4
Zapomniałem dodać że może tam być pokrętło jeżeli ktoś to wcześniej zmienił
A co do kolanka to tytan jest metalem nie magnetycznym więc łatwo sprawdzić magnesem

Awatar użytkownika
Autor tematu
robsztix
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 691
Rejestracja: śr, 9 lut 2011, 22:10
Motocykl: WR450F
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: YZ 250 F GORACE KOLANKO

Post autor: robsztix » wt, 12 lut 2013, 18:02

Mam nadzieje, ze to rozwiaze problem :) Dopiero w sobote bede mial chwile, takze jakby ktos cos wiecej mogl zasugerowac, to bardzo prosze o rady ;)

Awatar użytkownika
andrzej555
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 824
Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
Motocykl: soon 250 4t
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: WRA
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: YZ 250 F GORACE KOLANKO

Post autor: andrzej555 » wt, 12 lut 2013, 18:11

Żle ustawiony rozrząd,więcej opcji już chyba niema.A nie masz tam sportowych wałków założonych?
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser

Awatar użytkownika
Autor tematu
robsztix
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 691
Rejestracja: śr, 9 lut 2011, 22:10
Motocykl: WR450F
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: YZ 250 F GORACE KOLANKO

Post autor: robsztix » wt, 12 lut 2013, 18:18

Walki oryginal, zawory tez...Co do rozrzadu, to moto raczej by niepalil normalnie i niepracowal, gdyby byl zle ustawiony rozrzad???No chyba, ze sie myle, obejrze raz jeszcze tez rozrzad, ale wydaje mi sie, ze jest dobrze, bo 3x obracalem walem po zlozeniu i zawsze wszystkie znaki pokrywaly sie idealnie...

Jaro5
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 200
Rejestracja: pt, 7 gru 2012, 22:28
Motocykl: WR450F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Łódzkie Poddębice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: YZ 250 F GORACE KOLANKO

Post autor: Jaro5 » wt, 12 lut 2013, 22:37

Andrzej555 ,a co mają sportowe wałki do grzania wydechu.Nie siej zamętu ,przecież to ewidentna wina składu mieszanki.Za uboga i tyle, po co te dyskusje zbędne?

Awatar użytkownika
Autor tematu
robsztix
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 691
Rejestracja: śr, 9 lut 2011, 22:10
Motocykl: WR450F
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: YZ 250 F GORACE KOLANKO

Post autor: robsztix » wt, 12 lut 2013, 23:44

Jeszcze jedno pytanie...na zagranicznych forach doszukalem sie, ze odleglosc pomiedzy gornymi kropkami na zebatkach walkow dla yzf to 12 nitow, a dla wr 13 tak z ciekawosci, czy to jest prawda i mozna sie tym sugerowac przy ustawieniu rozrzadu?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”