Honda CR250  [ROZWIĄZANY]

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Awatar użytkownika
Autor tematu
moto250
Status : Offline

Honda CR250

Post autor: moto250 » śr, 20 kwie 2005, 12:54

Mam Honde CR250 '96. Potrzebuje dowiedziec sie ile oleju wchodzi do przedniego zawieszenia (do kazdej lagi). Jezeli ktos moze mi pomoc to bede wdzieczny. Poszukuje takze innych danych technicznych do tego modelu. (service manual, linki do dobrych stron)

Mam tez inny problem: zawór wydechowy zawiesil sie miedzy H i L, a powinien sterowac wydechem w miare dodawania gazu. Moze ktos sie z tym spotkal. Co to moze byc? (nagarów nie ma, problem jest raczej z napedem odśrodkowym, ale konkretnie co moze byc to nie wiem)

Awatar użytkownika
maverick
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 132
Rejestracja: ndz, 13 lut 2005, 18:15
Motocykl: CRF250 07
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: mazowieckie
Status : Offline

Post autor: maverick » śr, 20 kwie 2005, 20:02

Jest kilka powodów: 8)
1 zle założony cylinder (a tam oska sklinowana bądz zle ustawiona)
pytanie czy działa cokolwiek przy zwiekaszaniu obrotów? :?:
2 uszkodzony element dźwigni
3 tam byli "nasi" i zrobili patent :? (własnie mam YZ w naprawie w którym "nasi" zblokowali ten zawór na OPEN)

Przerabiałem ten temat u siebie. Spoko praca, bez zdjecia osłony prawej i cylindra sie nie obedzie.
:twisted:

Awatar użytkownika
FUREK
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 2
Rejestracja: śr, 20 kwie 2005, 23:27
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Częstochowa
Status : Offline

Post autor: FUREK » czw, 21 kwie 2005, 23:25

Co do oleju to wygląda to następująco rok 1996 Standard – 636 ml Maximum - 658 ml Minimum- 613 ml oczywiście dotyczy to 96 podam ci jeszcze do 95r , bo różnie bywa z tymi rocznikami S-525ml MAX-539ml MIN-499ml . Teraz podam ci poziom od krawędzi lagi do oleju --
1996 S-92mm MAX-73mm MIN-112 1995 S-98mm MAX- 84mm MIN- 124mm.


A co do zaworu wydechowego to nie taka prosta sprawa !!!!!!! radżę udać się do AS.

Awatar użytkownika
Autor tematu
moto250
Status : Offline

  [ROZWIĄZANY]

Post autor: moto250 » śr, 27 kwie 2005, 18:26

Wielkie dzięki Furek za te wiadomości. Tak się składa że akurat potrzebne mi są informacje do '95, więc dobrze, że to napisałeś. Z tymi rocznikami zawsze coś jest nie tak. Skąd masz wogóle te informacje, bo ja dzwoniłem w różne miejsca, przeglądałem różne materiały, ale do tych crosówek japońskich to ciężko cokolwiek znaleźć. Do KTM-a to takich problemów nie ma. Co do wałka to już coś z nim kombinuje. Jakbyś miał jeszcze jakieś inne informacje dotyczące tego modelu to byłbym wdzięczny za ich udostępnienie (np. jaka dysza powinna w nim być, w zależności od wysokości n.p.m., jaki stosunek mieszanki oleju z benzyną-przy dość ostrej jeździe itd.) Jeszcze raz dzięki!

Awatar użytkownika
FUREK
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 2
Rejestracja: śr, 20 kwie 2005, 23:27
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Częstochowa
Status : Offline

Post autor: FUREK » czw, 28 kwie 2005, 18:11

Witam. Informacje które ci podałem pochodzą z książki którą zakupiłem na stronie http://www.infohelp.pl INDEKS TOWARU: M 457-2
WERSJA JĘZYKOWA: ANGIELSKA
Covers: Honda CR125R (1992-1997), CR250R (1992-1996)... Cena nie jest niska!!! 119zł + koszt przesyłki ale można zaszaleć bo warto! Czytelne ilustracje trochę z tłumaczeniem miałem problemów bo w dużym stopniu to język techniczny
”I tak tłumacze jak cos mi padnie” A jak chcesz sprawdzić ceny +22% i pooglądać swój motorek w częściach to polecam tę stronke podobnej używają przedstawiciele HONDY przy zamawianiu części http://www.ronnies.com
A to twój model 1995 250R
http://216.37.204.202/honda_oem/HondaDB ... pe=12&A=32

Awatar użytkownika
kamilek_snk
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 14
Rejestracja: pn, 28 kwie 2008, 18:53
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bieszczady
Kontakt:
Status : Offline

Re: Honda CR250

Post autor: kamilek_snk » śr, 27 sie 2008, 21:32

Czy ta strone ronnie wciaz dziala ?
Masz dość niezmieskich cen za przyziemska jakość ? ? ?
Dobrze trafileś! Oferuje Łożyska i uszczelniacze w rozsadnej cenie !
Skontaktuj sie ze mna ! Niskie ceny!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: solaris i 3 gości