9.09 2007, CC, Mirocin Dolny, VII Runda MPS Zachodniej
-
Autor tematukaras56
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 32
- Rejestracja: wt, 31 lip 2007, 20:34
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
9.09 2007, CC, Mirocin Dolny, VII Runda MPS Zachodniej
siemka. jedzie ktos na te zawody?
gdzie mozna znalezc regulamin i w ogole rozkladowke na te zawody bo cisza o tym jak nic
gdzie mozna znalezc regulamin i w ogole rozkladowke na te zawody bo cisza o tym jak nic
na dobry poczatek cr125
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 450
- Rejestracja: śr, 28 cze 2006, 19:14
- Motocykl: Yamaha Yz250f 08 WHITE
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Zabór
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
REGULAMIN UZUPEŁNIAJĄCY
VII Rundy Mistrzostw Strefy Zachodniej Polski
w Country Crossie
Mirocin Dolny, 09.09 2007
1. ORGANIZATOR
Cross Team Zielona Góra 65-001 ul. Fabryczna 14/7
tel.516-975-258
2. DEFINICJA ZAWODÓW
Zawody są VII rundą MISTRZOSTW STREFY POLSKI ZACHODNIEJ
w Cross Country dla zawodników bez licencji i posiadających licencję motocyklową A/B Nadzór nad zawodami sprawuje gestor strefy Zarząd Okręgu PZM Poznań .
3. MIEJSCE ZAWODÓW
Tor motocrossowy ,były poligon wojskowy przy Kożuchowie na trasie Mirocin Dolny- Kożuchów
4. WŁADZE ZAWODÓW
Sędzia główny Waldemar Iracki
Kierownik zawodów Krzysztof Raczykowski
Kierownik biura Monika Kazimierska
Kierownik komisji technicznej Roman Wyzykowski
5. PROGRAM IMPREZY
Godz. 8.30 - biuro zawodów (do zakończenia zawodów)
Godz. 8.40 - 10.20 - odbiór techniczny
Godz.1120 - odprawa zawodników
Godz.11.30 - zapoznanie z trasą
Godz.12.00 - start kategoria I
Godz.14.15 - start kategoria II
Godz.16.45. - ogłoszenie wyników oficjalnych i rozdanie nagród
6. UCZESTNICTWO W ZAWODACH
Prawo do startu mają uczestnicy z licencją A i B uprawniająca do startów w rajdach
enduro lub motocrosie oraz amatorzy bez licencji.
Zawodnicy bez licencji zobowiązani są do wykupienia ubezpieczenia NNW.
Uczestnicy bez licencji , którzy nie ukończyli 18 lat , muszą przedłożyć pisemną zgodę
rodziców lub prawnych opiekunów na udział w zawodach .
Zawodnik musi przedłożyć w biurze zawodów :
- dowód tożsamości.
- certyfikat i właściwą licencję ważną na rok 2007
- badania lekarskie uprawniające do uczestnictwa w zawodach ( w czasie imprezy
obecny będzie lekarz) ,
zawodnicy licencjonowani ważną książeczkę zdrowia .
- wypełnioną kartę zgłoszenia
- dowód wpłaty wpisowego
Wpisowe za udział w zawodach wynosi :
- klasa junior 75 zł
- pozostali 95 zł
Do startu będą dopuszczone motocykle i quady sprawne techniczne , których wyposażenie
jest zgodne z wymaganiami stawianymi w RSM dla dyscypliny motocross lub enduro.
Motocykle mogą posiadać opony crosowe lub enduro a quady dowolne. Motocykle enduro
nie muszą posiadać dowodu rejestracyjnego ani osprzętu ( oświetlenie , sygnalizacja)
wymaganego przepisami prawa o ruchu drogowym .
Każdy zawodnik zobowiązany jest do przedstawienia swojego pojazdu i kasku do kontroli
technicznej.
Zawodnicy powinni posiadać wyposażenie osobiste wg RSM dla dyscypliny motocross.
Zawody rozgrywane będą zgodnie z RSM i Regulaminem Mistrzostw Strefy Polski
Zachodniej . Uczestniczyć w nich mogą również zawodnicy spoza Strefy z pełnym prawem
do klasyfikacji .
7 . PODZIAŁ NA KLASY
Zawody rozgrywane będą w klasach :
Kategoria I
- klasa quad K2 amator - wiek od 13 lat (poj. do 450 cc )lub od 15 lat , bez licencji
- klasa quad K2 licencja - wiek jak w klasie amator , licencja A i B .
Kategoria II
- klasa junior amator - wiek od 14 do 19 lat , motocykle o poj . do 144 cc 2T
i do 250 cc 4 T , bez licencji .
- klasa otwarta amator - wiek od 17 lat , motocykle o poj . do 144 cc 2T
i 250 cc 4T bez licencji .
- klasa junior licencja - licencja A i B , wiek od 14 do 19 lat motocykle o poj .do
144 cc 2T i do 250 cc 4T.
- klasa otwarta licencja - licencja A i B , wiek od 17 lat motocykle jak w klasie
otwartej amator
- klasa weteran - wiek pow. 40 lat bez podziału na pojemności .
Czas trwania wyścigu wynosi kategoria II- 2 godz. – kategoria I.1,5godz.
8. START I META
Zawodnicy przed startem mają prawo przejechać jedno okrążenie zapoznawcze w czasie
wyznaczonym przez organizatora . Wszelkie inne treningi na trasie są zabronione.
Procedura startu zaczyna się od pokazania tablicy oznaczającej 2 min. do startu i na ten znak następuje uruchomienie silników. Następnie starter pokazuje tablice 15 i 5 sek.Start następuje na znak startera chorągiewką . Falstart jest karany procedurą stop-and-go
w strefie pomiaru czasu po zatrzymaniu zawodnika przez sędziego na 2 min. Koniec
wyścigu jest sygnalizowany chorągiewką z szachownicą po upłynięciu wyznaczonego
czasu i oznacza zakaz kontynuowania jazdy po przekroczeniu linii mety .
9. PRZEPISY PORZĄDKOWE
Jazda po trasie w kierunku przeciwnym do ruchu zabroniona , pod grożbą wykluczenia
z zawodów .
Zawodnik , który przypadkowo opuścił trasę , musi na nią wrócić w miejscu jej
opuszczenia . Niedotrzymanie tego warunku spowoduje wykluczenie zawodnika .
Każdy zawodnik ma obowiązek stosowania mat ekologicznych pod motocykle .
W pobliżu startu organizator wyznacza strefę napraw i tankowania .Obszar ten
oznaczony jest chorągiewkami białą wjazd i żółtą wyjazd . Na terenie strefy napraw
może przebywać jedynie zawodnik startujący w zawodach i jeden jego mechanik ,
oraz osoby funkcyjne wyznaczone przez organizatora .
Na terenie strefy napraw jest całkowity zakaz palenia papierosów i używania ognia .
W czasie wyścigu tankowanie pojazdu może się odbywać tylko w strefie napraw i
tankowania i tylko po unieruchomieniu silnika tankowanego pojazdu.
Ilość tankowań i zjazdów do strefy napraw nie jest limitowana .
10. WYKLUCZENIA ZAWODNIKÓW
- Wymiana motocykla na inny niż zgłoszony
- Zamiana motocyklami z innym zawodnikiem
- Tankowanie motocykla poza strefą napraw
- Tankowanie motocykla z włączonym silnikiem
- Palenie tytoniu w strefie napraw zawodnika lub mechanika
- Użycie niedozwolonego paliwa
- Przyjęcie niedozwolonej pomocy
- Jazda poza wyznaczoną trasą
- Jazda pod prąd
- Ominiecie punktu kontroli przejazdu lub punktu tajnego
- Trening po trasie
- Wylanie oleju lub paliwa na ziemie
- Nie używanie maty ekologicznej .
11. ZAKRES PRAC DOZWOLONYCH PRZY POJAZDACH
- Wymiana każdej części oprócz ramy
- Wymiana opon
- Wymiana i uzupełnienie płynów
- Uzupełnienie paliwa
- Oczyszczenie pojazdu z błota (nie używając myjki wysoko ciśnieniowej)
12. TRASA
Trasa po nawierzchni piaszczystej ,gliniastej i błotnistej .
Długość –8500m.
13. PROTESTY
Protesty przyjmowane będą tylko na piśmie w Biurze Zawodów do 15 min. po ogłoszeniu
nieoficjalnej klasyfikacji. Kaucja wynosi 200 zł .(zwrotna w przypadku uznania protestu )
Jeżeli wskutek przyjętego protestu zajdzie konieczność demontażu niektórych elementów
motocykla , dokonuje tego zawodnik przeciwko , któremu złożono protest lub jego mechanik w obecności Kierownika Komisji Technicznej .
14. NAGRODY
Puchar - za zajęcie pierwszych trzech miejsc w każdej klasie (min.6-u sklasyfikowanych
zawodników w klasie)
15. KLASYFIKACJA
Punktacja do klasyfikacji rocznej Pkt.5 Regulaminu Ramowego.
Punktacja do klasyfikacji rocznej o Puchar Burmistrza Kożuchowa zgodnie
z Pkt .5 Regulaminu Ramowego.
16. UBEZPIECZENIA
Impreza jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej . Od NNW uczestnicy powinni
się ubezpieczyć we własnym zakresie . Organizator nie odpowiada za ewentualne straty i
szkody w stosunku do uczestników i ich sprzętu spowodowane bezpośrednio w stosunku do
osób trzecich i ich mienia .
Kierownik zawodów
Krzysztof Raczykowski
VII Rundy Mistrzostw Strefy Zachodniej Polski
w Country Crossie
Mirocin Dolny, 09.09 2007
1. ORGANIZATOR
Cross Team Zielona Góra 65-001 ul. Fabryczna 14/7
tel.516-975-258
2. DEFINICJA ZAWODÓW
Zawody są VII rundą MISTRZOSTW STREFY POLSKI ZACHODNIEJ
w Cross Country dla zawodników bez licencji i posiadających licencję motocyklową A/B Nadzór nad zawodami sprawuje gestor strefy Zarząd Okręgu PZM Poznań .
3. MIEJSCE ZAWODÓW
Tor motocrossowy ,były poligon wojskowy przy Kożuchowie na trasie Mirocin Dolny- Kożuchów
4. WŁADZE ZAWODÓW
Sędzia główny Waldemar Iracki
Kierownik zawodów Krzysztof Raczykowski
Kierownik biura Monika Kazimierska
Kierownik komisji technicznej Roman Wyzykowski
5. PROGRAM IMPREZY
Godz. 8.30 - biuro zawodów (do zakończenia zawodów)
Godz. 8.40 - 10.20 - odbiór techniczny
Godz.1120 - odprawa zawodników
Godz.11.30 - zapoznanie z trasą
Godz.12.00 - start kategoria I
Godz.14.15 - start kategoria II
Godz.16.45. - ogłoszenie wyników oficjalnych i rozdanie nagród
6. UCZESTNICTWO W ZAWODACH
Prawo do startu mają uczestnicy z licencją A i B uprawniająca do startów w rajdach
enduro lub motocrosie oraz amatorzy bez licencji.
Zawodnicy bez licencji zobowiązani są do wykupienia ubezpieczenia NNW.
Uczestnicy bez licencji , którzy nie ukończyli 18 lat , muszą przedłożyć pisemną zgodę
rodziców lub prawnych opiekunów na udział w zawodach .
Zawodnik musi przedłożyć w biurze zawodów :
- dowód tożsamości.
- certyfikat i właściwą licencję ważną na rok 2007
- badania lekarskie uprawniające do uczestnictwa w zawodach ( w czasie imprezy
obecny będzie lekarz) ,
zawodnicy licencjonowani ważną książeczkę zdrowia .
- wypełnioną kartę zgłoszenia
- dowód wpłaty wpisowego
Wpisowe za udział w zawodach wynosi :
- klasa junior 75 zł
- pozostali 95 zł
Do startu będą dopuszczone motocykle i quady sprawne techniczne , których wyposażenie
jest zgodne z wymaganiami stawianymi w RSM dla dyscypliny motocross lub enduro.
Motocykle mogą posiadać opony crosowe lub enduro a quady dowolne. Motocykle enduro
nie muszą posiadać dowodu rejestracyjnego ani osprzętu ( oświetlenie , sygnalizacja)
wymaganego przepisami prawa o ruchu drogowym .
Każdy zawodnik zobowiązany jest do przedstawienia swojego pojazdu i kasku do kontroli
technicznej.
Zawodnicy powinni posiadać wyposażenie osobiste wg RSM dla dyscypliny motocross.
Zawody rozgrywane będą zgodnie z RSM i Regulaminem Mistrzostw Strefy Polski
Zachodniej . Uczestniczyć w nich mogą również zawodnicy spoza Strefy z pełnym prawem
do klasyfikacji .
7 . PODZIAŁ NA KLASY
Zawody rozgrywane będą w klasach :
Kategoria I
- klasa quad K2 amator - wiek od 13 lat (poj. do 450 cc )lub od 15 lat , bez licencji
- klasa quad K2 licencja - wiek jak w klasie amator , licencja A i B .
Kategoria II
- klasa junior amator - wiek od 14 do 19 lat , motocykle o poj . do 144 cc 2T
i do 250 cc 4 T , bez licencji .
- klasa otwarta amator - wiek od 17 lat , motocykle o poj . do 144 cc 2T
i 250 cc 4T bez licencji .
- klasa junior licencja - licencja A i B , wiek od 14 do 19 lat motocykle o poj .do
144 cc 2T i do 250 cc 4T.
- klasa otwarta licencja - licencja A i B , wiek od 17 lat motocykle jak w klasie
otwartej amator
- klasa weteran - wiek pow. 40 lat bez podziału na pojemności .
Czas trwania wyścigu wynosi kategoria II- 2 godz. – kategoria I.1,5godz.
8. START I META
Zawodnicy przed startem mają prawo przejechać jedno okrążenie zapoznawcze w czasie
wyznaczonym przez organizatora . Wszelkie inne treningi na trasie są zabronione.
Procedura startu zaczyna się od pokazania tablicy oznaczającej 2 min. do startu i na ten znak następuje uruchomienie silników. Następnie starter pokazuje tablice 15 i 5 sek.Start następuje na znak startera chorągiewką . Falstart jest karany procedurą stop-and-go
w strefie pomiaru czasu po zatrzymaniu zawodnika przez sędziego na 2 min. Koniec
wyścigu jest sygnalizowany chorągiewką z szachownicą po upłynięciu wyznaczonego
czasu i oznacza zakaz kontynuowania jazdy po przekroczeniu linii mety .
9. PRZEPISY PORZĄDKOWE
Jazda po trasie w kierunku przeciwnym do ruchu zabroniona , pod grożbą wykluczenia
z zawodów .
Zawodnik , który przypadkowo opuścił trasę , musi na nią wrócić w miejscu jej
opuszczenia . Niedotrzymanie tego warunku spowoduje wykluczenie zawodnika .
Każdy zawodnik ma obowiązek stosowania mat ekologicznych pod motocykle .
W pobliżu startu organizator wyznacza strefę napraw i tankowania .Obszar ten
oznaczony jest chorągiewkami białą wjazd i żółtą wyjazd . Na terenie strefy napraw
może przebywać jedynie zawodnik startujący w zawodach i jeden jego mechanik ,
oraz osoby funkcyjne wyznaczone przez organizatora .
Na terenie strefy napraw jest całkowity zakaz palenia papierosów i używania ognia .
W czasie wyścigu tankowanie pojazdu może się odbywać tylko w strefie napraw i
tankowania i tylko po unieruchomieniu silnika tankowanego pojazdu.
Ilość tankowań i zjazdów do strefy napraw nie jest limitowana .
10. WYKLUCZENIA ZAWODNIKÓW
- Wymiana motocykla na inny niż zgłoszony
- Zamiana motocyklami z innym zawodnikiem
- Tankowanie motocykla poza strefą napraw
- Tankowanie motocykla z włączonym silnikiem
- Palenie tytoniu w strefie napraw zawodnika lub mechanika
- Użycie niedozwolonego paliwa
- Przyjęcie niedozwolonej pomocy
- Jazda poza wyznaczoną trasą
- Jazda pod prąd
- Ominiecie punktu kontroli przejazdu lub punktu tajnego
- Trening po trasie
- Wylanie oleju lub paliwa na ziemie
- Nie używanie maty ekologicznej .
11. ZAKRES PRAC DOZWOLONYCH PRZY POJAZDACH
- Wymiana każdej części oprócz ramy
- Wymiana opon
- Wymiana i uzupełnienie płynów
- Uzupełnienie paliwa
- Oczyszczenie pojazdu z błota (nie używając myjki wysoko ciśnieniowej)
12. TRASA
Trasa po nawierzchni piaszczystej ,gliniastej i błotnistej .
Długość –8500m.
13. PROTESTY
Protesty przyjmowane będą tylko na piśmie w Biurze Zawodów do 15 min. po ogłoszeniu
nieoficjalnej klasyfikacji. Kaucja wynosi 200 zł .(zwrotna w przypadku uznania protestu )
Jeżeli wskutek przyjętego protestu zajdzie konieczność demontażu niektórych elementów
motocykla , dokonuje tego zawodnik przeciwko , któremu złożono protest lub jego mechanik w obecności Kierownika Komisji Technicznej .
14. NAGRODY
Puchar - za zajęcie pierwszych trzech miejsc w każdej klasie (min.6-u sklasyfikowanych
zawodników w klasie)
15. KLASYFIKACJA
Punktacja do klasyfikacji rocznej Pkt.5 Regulaminu Ramowego.
Punktacja do klasyfikacji rocznej o Puchar Burmistrza Kożuchowa zgodnie
z Pkt .5 Regulaminu Ramowego.
16. UBEZPIECZENIA
Impreza jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej . Od NNW uczestnicy powinni
się ubezpieczyć we własnym zakresie . Organizator nie odpowiada za ewentualne straty i
szkody w stosunku do uczestników i ich sprzętu spowodowane bezpośrednio w stosunku do
osób trzecich i ich mienia .
Kierownik zawodów
Krzysztof Raczykowski
Name: TIJO
Bike: Yamaha YZ250f
Team: Cross Team Zielona Góra
Sponsors: P.W Magma , Athon
Bike: Yamaha YZ250f
Team: Cross Team Zielona Góra
Sponsors: P.W Magma , Athon
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 586
- Rejestracja: ndz, 3 gru 2006, 18:35
- Motocykl: EXC-R 530
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wrocław!
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Ekipa z Wrocławia stawia się na tych zawodach Aktualnie 3 osoby
<<WROCŁAWSKI KLUB MOTOCROSSOWY>> DOŁĄCZ DO NAS!
www.motocross.wroclaw.pl
https://www.facebook.com/motocross.wroclaw
www.motocross.wroclaw.pl
https://www.facebook.com/motocross.wroclaw
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 586
- Rejestracja: ndz, 3 gru 2006, 18:35
- Motocykl: EXC-R 530
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wrocław!
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
W MX nie jezdzimy ONLY CCTIJO pisze:wooo kruszon to przyjade wam pokibicowac ;D a na Mx 2.09 przyjezdziacie ?
<<WROCŁAWSKI KLUB MOTOCROSSOWY>> DOŁĄCZ DO NAS!
www.motocross.wroclaw.pl
https://www.facebook.com/motocross.wroclaw
www.motocross.wroclaw.pl
https://www.facebook.com/motocross.wroclaw
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 586
- Rejestracja: ndz, 3 gru 2006, 18:35
- Motocykl: EXC-R 530
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wrocław!
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Zawody CC są nie tylko na zachodzie kraju W całej Polsce się odbywają. My jezdzimy tylko na takie zawody gdzie mamy do nich +/- 200km.karas56 pisze:kruszon a czesto sa takie zawody cc w polsce??odbywaja sie w strefie zachodniej jak cup mx czy moze sa w innych rejonach kraju?
mam dylemata moze pojade i cc i mx
<<WROCŁAWSKI KLUB MOTOCROSSOWY>> DOŁĄCZ DO NAS!
www.motocross.wroclaw.pl
https://www.facebook.com/motocross.wroclaw
www.motocross.wroclaw.pl
https://www.facebook.com/motocross.wroclaw