Regenracja łącznik wachacza( pro link)
-
Autor tematuadas12
- Mistrz prostej
- Posty: 109
- Rejestracja: czw, 1 paź 2009, 16:49
- Motocykl: CRF 450
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Szczecin/Poznań
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Regenracja łącznik wachacza( pro link)
Tak, więc zamierzam się zabrać za wymienienie łożysk w pro linku w mojej Crf. Nie chcę korzystać z zestawów naprawczych gdyż nigdy nie sprostały one moim oczekiwaniom jeśli chodzi o wytrzymałość. Zamierzam dopasować wszystko samemu. Jeżeli chodzi o łożyska to nie będzie problemu z zakupieniem, tulejki dotoczę lecz czy istnieje gdzieś możliwość zakupienia uszczelniaczy, które byłyby odpowiednie? Domyślam się, że mają one nie standardowy wymiar. Może jest jakaś osoba, która zna ich wymiary, gdyż nigdzie nie jestem w stanie doszukać się tej informacji.
Pozdrawaim
Pozdrawaim
byla Rm 250
byla RMZ 250
byla LTR 450
jest CRF 450
byla RMZ 250
byla LTR 450
jest CRF 450
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 299
- Rejestracja: ndz, 10 kwie 2011, 15:58
- Motocykl: CRF 250R
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Regenracja łącznik wachacza( pro link)
Tutaj znajdziesz wymiary : http://www.ronniesmailorder.com/fiche_select.asp w zakładce Rear Schock Absorber jest kiwaczka. W jakich cenach kupujesz łożyska bo też mi się zapowiada taka wymiana ?
-
Autor tematuadas12
- Mistrz prostej
- Posty: 109
- Rejestracja: czw, 1 paź 2009, 16:49
- Motocykl: CRF 450
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Szczecin/Poznań
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Regenracja łącznik wachacza( pro link)
Hej co do cen to jeszcze nic nie wiem, bo jeszcze jestem na studiach w Pzn i wracam do domu dopiero w następnym tygodniu.
http://www.helion.net.pl/ to jest sklep u mnie w Szczecinie w którym zawsze kupuję łożyska, generalnie wachlarz cenowy jest bardzo szeroki w zależności od marki. Ja zawsze wybieram SKF lub KOYO czyli te najdroższe.
Ostatnio byłem w tym sklepie jakieś 4 miesiące temu i kupowałem, łożyska do Suzuki LTR, które siedzą między wachaczem a ośką. To najtańsze jakieś no-name były za 12zl/sz poźniej jakieś polskie ok.25-30zl/szt a za KOYO zapłaciłem ok. 60zl. Są to bardzo duże łożyska, więc myślę, że te które będą potrzebne do CRF będą około połowę tańsze. Jak już je zakupie to na pewno poinformuję jaka cena.
Dzięki wielkie za tą stronkę:)!
http://www.helion.net.pl/ to jest sklep u mnie w Szczecinie w którym zawsze kupuję łożyska, generalnie wachlarz cenowy jest bardzo szeroki w zależności od marki. Ja zawsze wybieram SKF lub KOYO czyli te najdroższe.
Ostatnio byłem w tym sklepie jakieś 4 miesiące temu i kupowałem, łożyska do Suzuki LTR, które siedzą między wachaczem a ośką. To najtańsze jakieś no-name były za 12zl/sz poźniej jakieś polskie ok.25-30zl/szt a za KOYO zapłaciłem ok. 60zl. Są to bardzo duże łożyska, więc myślę, że te które będą potrzebne do CRF będą około połowę tańsze. Jak już je zakupie to na pewno poinformuję jaka cena.
Dzięki wielkie za tą stronkę:)!
byla Rm 250
byla RMZ 250
byla LTR 450
jest CRF 450
byla RMZ 250
byla LTR 450
jest CRF 450
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 770
- Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Regenracja łącznik wachacza( pro link)
Łożyska bardzo trudno zdobyć, są dosyć drogie około 40zł szt, jeżeli chodzi o uszczelniacze, gdyby nie można było kupić zawsze można dorobić. Natomiast swożnie trzeba toczyć, hartować a następne szlifować. Oczywiście wszystko da się zrobić tylko że taki zestaw będzie kosztował przynajmniej 2 x więcej niż zestaw naprawczy.
-
- Admin
- Posty: 1872
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 18:04
- Motocykl: aktualnie brak
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: B-nia
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 12 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Regenracja łącznik wachacza( pro link)
Robiłem kiedyś to i wyszło mi 40-50% taniej niż zestaw naprawczy. Pisałem o tym na forum.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 292
- Rejestracja: pt, 3 mar 2006, 18:51
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Regenracja łącznik wachacza( pro link)
Nowy zestaw naprawczy zamontowany przez ciebie i utrzymywany w czystości nie wytrzymywał sensownego okresu czasu?adas12 pisze:. Nie chcę korzystać z zestawów naprawczych gdyż nigdy nie sprostały one moim oczekiwaniom jeśli chodzi o wytrzymałość.
Nie mam doświadczenia z wieloma motocyklami ale odświeżając kiwaczkę w swoim kawasaki miałem duże problemy z dokupieniem łożysk i uszczelniaczy w odpowiednich rozmiarach. Przypuszczam że jest to działanie celowe aby napędzać koniunkturę firmom produkującym zestawy naprawcze.
Jeżeli zdecydowałeś się na samodzielne dorabianie sworzni, masz komfort manewrowania średnicą zewnętrzną czy nawet stopniowaniem sworznia. Na pewno łatwiej będzie dobrać rozmiar łożysk i uszczelniaczy mając ten komfort niż upierając się przy oryginalnych rozmiarach. Czasami dziwnym trafem można się posiłkować sworzniami tłokowymi od motocykli z krajów demoludu. Ich powierzchnia jest wykonana odpowiednio do współpracy z łożyskiem. Jakoś nie wyobrażam sobie wałka prosto z tokarki stanowiącego bieżnię dla igiełek. Szybko się to posypie.
Zapowiada się to dosyć pracochłonnie. Parę ładnych godzin spędzisz kręcąc korbą. Licząc cenę swojego czasu okaże się, że będzie to dużo droższe niż zestaw naprawczy
Bynajmniej nie przynajmniej! http://bynajmniej.pl/bynajmniej-to-nie-przynajmniej
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 299
- Rejestracja: ndz, 10 kwie 2011, 15:58
- Motocykl: CRF 250R
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Regenracja łącznik wachacza( pro link)
A kolejny problem to to że łożyska igiełkowe dostępne w sklepie mają koszyk i połowę mniej rolek niż te dedykowane do motocykli które mamy w zestawach naprawczych.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Regenracja łącznik wachacza( pro link)
Dokładnie to jest największa różnica.Konrad324 pisze:A kolejny problem to to że łożyska igiełkowe dostępne w sklepie mają koszyk i połowę mniej rolek niż te dedykowane do motocykli które mamy w zestawach naprawczych.
Różnica w nośności łożyska z 8 wałkami, a 20 raczej wiadoma.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 770
- Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Regenracja łącznik wachacza( pro link)
Jeżeli jest to możliwe, proszę o wrzucenie fotki takiego sworznia, wraz z opisem technologii oraz czasem wykonania. Z jakim luzem będzie on spasowany z łożyskiem?