Tak będą wyglądać dwusuwowe KTMy na 2011 rok.
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 666
- Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
- Motocykl: KTM SX125 2010
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Socho
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Tak będą wyglądać dwusuwowe KTMy na 2011 rok.
Miałem przyjemność widzieć na oczy 125sx 2011 i fabryczny motor Maxa Nagla. Poza tym rozmawiałem z dealerem KTMa w Niemczech bo w sierpniu wychodzą modele 2011 już do sprzedaży w sprawie kupna sx125 2011. Amortyzatory w dużych motorach tj. 125 i reszta mają już kiwaczek. Ten motor ze zdjęć to prawdopodobnie jakiś prototyp mający na celu sprawdzenie nadwozia, tak mi się wydaje. Poza tym ta 125 co jeździła miała właśnie kiwaczek z tyłu także to będzie seryjnie.
Ogólnie nie wiem czym to jest spowodowane, ale całkowita odmienność w stosunku do Polski. W klasie masters na 40 motocykli 70% to KTMy i Suzuki, w Polsce znowu 90%yamah.
Ogólnie nie wiem czym to jest spowodowane, ale całkowita odmienność w stosunku do Polski. W klasie masters na 40 motocykli 70% to KTMy i Suzuki, w Polsce znowu 90%yamah.
KTM 125SX '10 :]
-
Autor tematuWLD_Wlodi
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1040
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
- Motocykl: Różnie to bywa.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Tak będą wyglądać dwusuwowe KTMy na 2011 rok.
I o takie info mi chodziło A był wtrysk?Sierot pisze:Miałem przyjemność widzieć na oczy 125sx 2011 i fabryczny motor Maxa Nagla. Poza tym rozmawiałem z dealerem KTMa w Niemczech bo w sierpniu wychodzą modele 2011 już do sprzedaży w sprawie kupna sx125 2011. Amortyzatory w dużych motorach tj. 125 i reszta mają już kiwaczek. Ten motor ze zdjęć to prawdopodobnie jakiś prototyp mający na celu sprawdzenie nadwozia, tak mi się wydaje. Poza tym ta 125 co jeździła miała właśnie kiwaczek z tyłu także to będzie seryjnie.
Ogólnie nie wiem czym to jest spowodowane, ale całkowita odmienność w stosunku do Polski. W klasie masters na 40 motocykli 70% to KTMy i Suzuki, w Polsce znowu 90%yamah.