Tak będą wyglądać dwusuwowe KTMy na 2011 rok.

Sierot
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 666
Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
Motocykl: KTM SX125 2010
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Socho
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Tak będą wyglądać dwusuwowe KTMy na 2011 rok.

Post autor: Sierot » ndz, 2 maja 2010, 12:47

Miałem przyjemność widzieć na oczy 125sx 2011 i fabryczny motor Maxa Nagla. Poza tym rozmawiałem z dealerem KTMa w Niemczech bo w sierpniu wychodzą modele 2011 już do sprzedaży w sprawie kupna sx125 2011. Amortyzatory w dużych motorach tj. 125 i reszta mają już kiwaczek. Ten motor ze zdjęć to prawdopodobnie jakiś prototyp mający na celu sprawdzenie nadwozia, tak mi się wydaje. Poza tym ta 125 co jeździła miała właśnie kiwaczek z tyłu także to będzie seryjnie.
Ogólnie nie wiem czym to jest spowodowane, ale całkowita odmienność w stosunku do Polski. W klasie masters na 40 motocykli 70% to KTMy i Suzuki, w Polsce znowu 90%yamah.
KTM 125SX '10 :]

Autor tematu
WLD_Wlodi
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1040
Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
Motocykl: Różnie to bywa.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Tak będą wyglądać dwusuwowe KTMy na 2011 rok.

Post autor: WLD_Wlodi » ndz, 2 maja 2010, 13:25

Sierot pisze:Miałem przyjemność widzieć na oczy 125sx 2011 i fabryczny motor Maxa Nagla. Poza tym rozmawiałem z dealerem KTMa w Niemczech bo w sierpniu wychodzą modele 2011 już do sprzedaży w sprawie kupna sx125 2011. Amortyzatory w dużych motorach tj. 125 i reszta mają już kiwaczek. Ten motor ze zdjęć to prawdopodobnie jakiś prototyp mający na celu sprawdzenie nadwozia, tak mi się wydaje. Poza tym ta 125 co jeździła miała właśnie kiwaczek z tyłu także to będzie seryjnie.
Ogólnie nie wiem czym to jest spowodowane, ale całkowita odmienność w stosunku do Polski. W klasie masters na 40 motocykli 70% to KTMy i Suzuki, w Polsce znowu 90%yamah.
I o takie info mi chodziło :) A był wtrysk?

ODPOWIEDZ

Wróć do „KTM”