Buty na crossa - co kupić, porady i opinie

Awatar użytkownika

WLD_Wlodi
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1040
Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
Motocykl: Różnie to bywa.
Styl jazdy: Motocross
Status : Offline

Re: Buty na crossa - co kupić, porady i opinie

Post autor: WLD_Wlodi » sob, 20 gru 2008, 22:24

krzychu pisze:siema
czy Forma Terrain nadadzą się do enduro, dobre są te buty? Jaka jest cena/jakość? Dzięki za opinie. 8)

Jeżdże w takich bucikach. Nie narzekam. Wg mnie stosunek cena/jakość na 5 :) Wadą tych butów jest to, że po szybkim przejeździe przez kałuże, w butach czuć już wilgoć, no i gdy staniesz w wodzie to buty przeciekają już pare centymetrów nad kostką(o'neal element przeciekają nieco wyżej).
Pomoc w uzyskaniu wysokiego odszkodowania.
Szkody osobowe/komunikacyjne/w rolnictwie/śmierć krewnego w wypadku.
Reprezentant największej kancelarii odszkodowawczej w Polsce.
Tel: 0-794-093-655.

Awatar użytkownika

zielony
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 23
Rejestracja: śr, 3 wrz 2008, 19:56
Motocykl: CRF450X
Styl jazdy: Motocross
Status : Offline

Re: Buty na crossa - co kupić, porady i opinie

Post autor: zielony » ndz, 28 gru 2008, 20:18

Nie mam zbyt dużego doświadczenia w testowaniu obuwia na sprzęt traktorowy 8) Sam śmigam na AXO PRIME nie uwierają, trochę sztywne na początku ale po trzech treningach rozeszły się idealnie, dobre odprowadzenie wody zwłaszcza podczas mycia :D

Awatar użytkownika

sebamx72
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 225
Rejestracja: pn, 27 sie 2007, 20:23
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lubawa/Olsztyn
Kontaktowanie:
Status : Offline

Re: Buty na crossa - co kupić, porady i opinie

Post autor: sebamx72 » śr, 7 sty 2009, 16:23

Way of Life !

Awatar użytkownika

danzel
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 222
Rejestracja: czw, 20 lis 2008, 22:42
Motocykl: minimum jeden
Styl jazdy: Motocross
Kontaktowanie:
Status : Offline

Re: Buty na crossa - co kupić, porady i opinie

Post autor: danzel » śr, 7 sty 2009, 16:26

ja widziałem jeszcze Acerbis-y fajne za 450 z metalowymi klamrami poszukaj
LIDZBARK WARMIŃSKI -
STOLICA MOTOCROSS'u!

Awatar użytkownika

sebamx72
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 225
Rejestracja: pn, 27 sie 2007, 20:23
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lubawa/Olsztyn
Kontaktowanie:
Status : Offline

Re: Buty na crossa - co kupić, porady i opinie

Post autor: sebamx72 » śr, 7 sty 2009, 16:28

http://www.allegro.pl/item523031916_buty_acerbis_cross_enduro_borys.html

no to tez one wchodza w gre. Ktos jezdzil w ktorys butach ?
Way of Life !

Awatar użytkownika

danzel
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 222
Rejestracja: czw, 20 lis 2008, 22:42
Motocykl: minimum jeden
Styl jazdy: Motocross
Kontaktowanie:
Status : Offline

Re: Buty na crossa - co kupić, porady i opinie

Post autor: danzel » śr, 7 sty 2009, 16:32

ja moge o formie sie wypowiedziec terrain, nie sa najgorsze podeszwa trzyma troche slaby material ogolnie i klamry pekaja ale nie sa najdrozsze na swiecie
LIDZBARK WARMIŃSKI -
STOLICA MOTOCROSS'u!

Awatar użytkownika

Barti
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 100
Rejestracja: czw, 30 sie 2007, 14:27
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Oborniki
Status : Offline

Re: Buty na crossa - co kupić, porady i opinie

Post autor: Barti » śr, 7 sty 2009, 19:27

"Wykorzystaj szansę, którą dał Ci pech"

Awatar użytkownika

sebamx72
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 225
Rejestracja: pn, 27 sie 2007, 20:23
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lubawa/Olsztyn
Kontaktowanie:
Status : Offline

Re: Buty na crossa - co kupić, porady i opinie

Post autor: sebamx72 » śr, 7 sty 2009, 19:35

Też tak myśle że oxtary beda najlepszym wyborem ale sie nie znam na tym wiec sie pytam Was :)
Way of Life !

Awatar użytkownika

wojtekktm22
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 58
Rejestracja: pn, 5 mar 2007, 20:36
Motocykl: KTM SX 85
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Jelenia Góra
Status : Offline

Re: Buty na crossa - co kupić, porady i opinie

Post autor: wojtekktm22 » śr, 7 sty 2009, 19:39

Z tych co wymieniłeś to tylko Oxtar / TCX Space lub Forma Terrain :p Polecam forme!! Jak na swoją cene są bardzo dobre!

Ewentualnie coś z Alpinestarsów tylko, że w tej cenie co proponujesz to tylko używki :p

Pozdro!!
...:::Wiele serc, jedno bicie, KTM ponad życie...:::

Awatar użytkownika

polcik
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 3
Rejestracja: śr, 10 gru 2008, 21:47
Styl jazdy: Motocross
Status : Offline

Re: Buty na crossa - co kupić, porady i opinie

Post autor: polcik » czw, 8 sty 2009, 18:07

Osobiście nie polecam formy terrain. Po jednym sezonie podeszwa wyjechała mi się, a nie jestem zawodnikiem- jeżdżę rekreacyjnie.

Awatar użytkownika

wojtekktm22
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 58
Rejestracja: pn, 5 mar 2007, 20:36
Motocykl: KTM SX 85
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Jelenia Góra
Status : Offline

Re: Buty na crossa - co kupić, porady i opinie

Post autor: wojtekktm22 » czw, 8 sty 2009, 19:15

hmm...Ja właśnie skończyłem (ten sezon był pierwszy) jeździć w formach terrein ale nie z powodu rozpadania sie tych butów tylko po prostu z nich wyrosłem ;] Te buty ma 3 moich innych kumpli i żaden z nich nie narzeka na odpadanie podeszwy etc...

PS

Też nie jestem zawodnikiem i jeżdże rekreacyjnie ;)
...:::Wiele serc, jedno bicie, KTM ponad życie...:::

Awatar użytkownika

krzychu
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 20
Rejestracja: sob, 23 lut 2008, 17:11
Styl jazdy: Motocross
Status : Offline

Re: Buty na crossa - co kupić, porady i opinie

Post autor: krzychu » ndz, 11 sty 2009, 15:10

kupiłem sobie forma terrain i są super :D no wiecie jak sie wcześniej w normalnych butach jeździło :D tylko w formach tak troche mi twardo było na początku :finga:
pozdro

ODPOWIEDZ

Wróć do „Obuwie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość