Prawda czy Mit?? Lancuchy DID.

Pytaj o wszystko co zwiazane z napędem, łańcuchem, zębatkami
Autor tematu
fgh98
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 142
Rejestracja: pt, 25 sie 2006, 21:46
Motocykl: YZ450F
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Prawda czy Mit?? Lancuchy DID.

Post autor: fgh98 » czw, 14 gru 2006, 18:07

Siemanko.

Jestem Ciekaw,czy ogolnie stwierdzenia iz Łancuchy DID wyprzedzaja inne firmy,w wytrzymałosci i czasie uzytkowania.

Czy jest to prawda iz Pozłacane(pokrywany azotkiem tytanu) sa 2X leprze w uzytkowaniu niz zwykłe inne łancuchy??

Oraz interesuje mnie kwestia ekonomiczna co sie bardziej opłaca??Kupno tanszego czy drozszego....Jak ich ceny stosunkuja jakosc??


fgh98

Autor tematu
fgh98
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 142
Rejestracja: pt, 25 sie 2006, 21:46
Motocykl: YZ450F
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: fgh98 » czw, 14 gru 2006, 19:14

Acha acha....

A powiedz mi na ile wystarcza taki łancuch(wynalazek:) a na ile ten zwykły CZ???Oczywiscie przy twojej jezdzie.

Pozdrawiam
FGH98

BaRy
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 382
Rejestracja: wt, 30 sie 2005, 00:08
Motocykl: CRF 250 R7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: BaRy » czw, 14 gru 2006, 21:51

Już to pisałem ale dobra nabazgram i tu.

Wcześniej miałem już najdziwniejsze DIDy, EK, RK X/O-ringowe nie wspominając o syfnych Irisach i według mnie wszystkie wymiękają przy CZ (cena/wytrzymałość) :!:

W przeciwieństwie do MXroola jeszcze nie miałem zwykłego łańcucha CZ, najczęściej O-ringowe a ostatnio nawet tego X-ringowego i faktycznie opory są większe niż w klasycznym łańcuchu.
Jednak w 450 ne narzekałem na brak mocy a bardziej na nadmiar więc mi to nie przeszkadzało.
No i był naprawdę MEGA wytrzymały, przejechałem na nim 2 starty w XC i trochę treningów a podciągałem tylko raz :!:

Acha ja nie należę do ludzi przesadnie dbających o napęd, smaruje tylko po myciu moto.

Kurna tak chwalę CZ, że powini mi jakieś mega rabaty na te napędy udzilić. ;)


Honda MX Coalition #77

Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać ;)
Mój niestety nie nadążył na whoopsach :(

gajowy
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 719
Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: gajowy » pt, 15 gru 2006, 10:04

BaRy-ja też nie mam wyrzutów sumienia jak chwalę CZ, to dobry towar, w dobrej cenie i też go polecam. Mam go w KTM, do Husqi chwilowo założę DID`a bo był fart żeby go kupić w ultraokazyjnej cenie, ale jak go zajeżdżę to nie będę się wygłupiał z jakimiś pozłacanymi ogniwkami-tylko założę tani i dobry x-ring CZ. Sprawdzony, trwały, nabrałem od jakiegoś czasu zaufania do tej marki.



(i też liczę na rabat..) :lol:
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.

Sierot
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 666
Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
Motocykl: KTM SX125 2010
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Socho
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Sierot » pt, 15 gru 2006, 16:33

Ja latam na REGINIE i jestem zajebiście zadowolony. Mi w 85 wystarczają 3/4 łańcuchy na sezon i się śmieje z tych co kupują jakieś wynalazki i wyrzucają łańcuch po 2 miesiącach. POLECAM REGINE- moim zdaniem wypas.
KTM 125SX '10 :]

marekkrk
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 85
Rejestracja: śr, 26 kwie 2006, 22:56
Motocykl: KTM EXC-F 350 2015
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: marekkrk » pt, 15 gru 2006, 22:15

używam tylko CZ oring. nie jeżdzę motocrossu tylko enduro. w mojej maszynce nie brakuje mocy (KTM 450) i na dzień dzisiejszy mam przejechane na łańcuchu 2000 km. za cenę ok. 180/200 zł nic fajniejszego nie kupię. a zanosi się że łańcuch wytrzyma jeszcze 500-1000 km. z racji bardzo duzej ilosci blota nigdy nie uzywalem łańcuchow bez oringów.
Marek

cr500r
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 322
Rejestracja: czw, 5 sty 2006, 01:42
Motocykl: --------
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: PRZEMYŚL
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: cr500r » pn, 18 gru 2006, 00:19

w tym sezonie pierwszy raz mialem stycznosc z CZ i jezeli tak jak kolegom nie trafi mi sie mega okazja kupna innego łancucha to bede sie trzymał tej marki.

blaster
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 18
Rejestracja: czw, 16 lis 2006, 21:14
Motocykl: KTM only
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: blaster » ndz, 31 gru 2006, 13:28

moim zdaniem z lancuchami to jest tak:przedewszystkim omijac z daleka wszelkie "wynalazki" made in china itp.Takie lancuchy nadaja sie do motorow co maja max 15 kM.Podstawa to zeby lancuch byl znanej firmy bo lancuchy tej samej klasy roznych ale znanych firm sa bardzo zblizone do siebie jesli chodzi o wytrzymalosc.Jak latasz 2-sowem i po torze to raczej zwykly(bezoringowy),jesli latasz 4-sowem to raczej o-ring,x-ring(lepszy dluzej trzyma),a jak latasz w enduro to tylko o-ring lub x-ring.Jak masz moto 4-sow i latasz w enduro to nie ma sensu zakladac zwyklego lancucha nawet wzmacnianego bo wystarczy ze raz wpadniesz w jakies glebsze bagno i jest po lancuchu.A propo lancuchow CZ to sa calkiem dobre i cena nizsza.
PADŁ CI SPRZĘT WAL ŚMIAŁO DAMY RADĘ

To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » pn, 1 sty 2007, 19:17

No raczej dziwna... Może koledze chodzi o to że 4T ma bardziej elastyczny silnik? Ale to nie ma nic do rzeczy...

To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » pn, 1 sty 2007, 19:24

MXrool pisze:Pozdro dla new rekordzisty!
To do mnie niby?? :lol:

Padi CR125
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 85
Rejestracja: pn, 1 sty 2007, 19:41
Motocykl: Honda CR 125R 2k3;)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: >>>KMC <<<
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Padi CR125 » sob, 6 sty 2007, 22:54

dość ciekawy temat dobry łańcuch to podstawa ja u siebie mam łańcuch D.I.D ten złoty i 8 miesięcy jazdy takiej sobie 2 razy na tydzień po godzince i się trzyma
CR125R czy CRF250R

grestr
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 68
Rejestracja: ndz, 19 lis 2006, 14:51
Motocykl: Honda XR600R
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Gdzie kupić CZ'ty

Post autor: grestr » pn, 16 lip 2007, 23:34

Witam,
tak zachwalacie te łańcuchy CZ, że i ja chętnie taki kupie. Bo jestem własnie w trakcie szukania.
Mam Huske TE 610 i chce kupić kompletny zestaw.
W jednym z serwisów zaproponowali x-ring marki RK ? za 275zł, a za zebatki przód stal 77zł a tył rowniez stal 113zł, podobno koszt alu na tył to 219? Czy to dużo za całość?
Będe wdzięczny jeżeli ktoś mi wskarze jakiś sklep gdzie kupie CZ, bo z tego co przeczytałem jest o jakis 70 tańszy?
Dodam że jestem z Gliwic.
z góry dzięki za info.
Pzdr
G.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Napęd”