KTM 450 EXC-R 2008

Autor tematu
ktmmoto
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 2
Rejestracja: sob, 19 lip 2008, 14:29
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

KTM 450 EXC-R 2008

Post autor: ktmmoto » pn, 21 lip 2008, 12:17

Czy jest ktoś posiadaczem takiego motocykla?? Chciał bym kupić model 2008 w salonie w USA i jestem zainteresowany wszelkimi opiniami. Czy występuje w nich ten sam problem co w SXF 450 '08 czyli palące się sprzęgło? Czy moto KTM kupiony w salonie będzie zablokowany jakimiś wstawkami w gaźniku, tłumiku itp. ?

MXrlz
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 187
Rejestracja: sob, 2 lut 2008, 22:42
Motocykl: Honda crf 250 2006r.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM 450 EXC-R 2008

Post autor: MXrlz » czw, 14 sie 2008, 17:31

Odswierzam.. Piszcie jak zawory itd. ?

superpimp
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM 450 EXC-R 2008

Post autor: superpimp » czw, 14 sie 2008, 17:35

taaa dyzsze + wydech blokuja :wink:

Radosny
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 39
Rejestracja: ndz, 16 lip 2006, 00:16
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: KTM 450 EXC-R 2008

Post autor: Radosny » wt, 19 sie 2008, 00:30

Na rok 2009 prawie polowa sprzęgła EXC została zmieniona w stosunku do modelu '08 więc coś musi być na rzeczy......

Jeśli chodzi o przeróżne blokady to są zawsze montowane we wszystkich EXC na całym świecie, nie tylko w USA.....
KTM 450 EXC Racing '05
KTM 530 EXC Six Days '09 :) :) :)

Płocho
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 15
Rejestracja: czw, 7 gru 2006, 21:18
Motocykl: exc-r 450
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Józefów k/Warszawy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: KTM 450 EXC-R 2008

Post autor: Płocho » pt, 22 sie 2008, 00:10

Ja sprowadziłem motocykl z salonu w Niemczech.

Ja blokady miałem: na łączeniu kolektora z końcówka wydechu gdzie był katalizator(wychodzi bez problemu), dalej gaznik czyli iglica i dysza(daja większe w zestawie) no i blokada przepustnicy(odkrecasz z góry pokrywke i wykręcasz śrubę a w jej miejsce wkrecasz malutką(też powinna być w zestawie). Jest jeszcze taki wężyk wychodzący z cylinda(podobno jakis uszlachetniacz spalin czy coś). Też się go wykręca.
Po wszystkim wybrałem się na regulację gaźnika.

Zawory regulowałem jak narazie raz od kupna. Przejechałem 500km i oddałem do sprawdzenia.
Po poprzednim wybuchu w exc 400 sprawdzam je 2x częściej.
Nie wiem jak wygląda sprawa w SX-F, ale za to mógłby ktoś więcej napisać o tym palącym się sprzęgle ??

pzdr

3ndriu199
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 52
Rejestracja: ndz, 1 cze 2008, 18:57
Motocykl: KTM 250 EXC `08
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Łódź
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: KTM 450 EXC-R 2008

Post autor: 3ndriu199 » sob, 30 sie 2008, 10:04

Płocho pisze:(podobno jakis uszlachetniacz spalin czy coś).
Możliwe że jak w WR 450F 'System dopalania Spalin' nikomu nie potrzebny do szczęścia ;P

ODPOWIEDZ

Wróć do „KTM”