Koniec ery dwusuwa ?

Jeśli nie znalazłeś kategorii dla Twojego tematu pisz tu.
zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » wt, 4 gru 2007, 17:44

2T są poprostu zgrabniejsze w tali ; :wink:

KTMSXrider
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 34
Rejestracja: pt, 13 lip 2007, 14:13
Motocykl: KTM Sx 125 2003
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: KTMSXrider » śr, 19 gru 2007, 22:20

o nie nie nie ja sie nie zgadzam na cos takiego 2T jest sto razy piekniejsze w jezdzie niz 4T takie nie do konca przewidywalne trzeba go wykrecac to jest zabawa

patryk72
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 125
Rejestracja: czw, 12 lip 2007, 22:58
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: patryk72 » sob, 22 gru 2007, 16:04

nie ma szans zeby zakonczyli produkcje set.. zobaczcie ile amatorow kupuje setki przeciez zawodnicy tylko nie jeżdżą

Niosąca
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 78
Rejestracja: wt, 15 maja 2007, 23:41
Motocykl: Suzuki DR 125&Honda CR 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Łowicz
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Niosąca » sob, 22 gru 2007, 17:22

ja slyszalam o tym z miesiac temu i tez mnie to nieco zaszokowalo.. i czemu tylko Honda takie cos wymyslila? :|

zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » sob, 22 gru 2007, 17:23

przeciez zawodnicy tylko nie jeżdżą
Powiedziałbym, że amatorzy to podstawowi klienci. Bo ilu jest zawodników, a ilu amatorów ? Dla zawodników nie opłacałoby się tego produkować i reklamować.

Pozdro

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » sob, 22 gru 2007, 17:26

W 2suwach już nie ma przyszłości i dlatego są wycofywane, amatorzy też przesiadają sie na 4T.
Tak na dobrą sprawe dobrze wspominam swoją yz, 2suwy mają też swój urok ale tak jak mówiłem - nie mają przyszłości. pzdr
but only the devil responded cause god wasn't there...

Siedli
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 136
Rejestracja: wt, 1 maja 2007, 21:09
Motocykl: Szukam
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Żarki Letnisko
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Siedli » sob, 22 gru 2007, 19:42

Raczej na pewno będą robic 2t...
85/125 w 4t?? raczej słabo:D
Ale nie wyluczone że coś takiego nie nastąpi:) kiedys napewno:D
"(...)a ósmego dnia Bóg stworzył 2T(...)"

Było-Suzuki SMX 50
Było-Honda CR 125 01
Było-Honda CRF 250 04
Aktualnie- Poszukuje

TIJO
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 450
Rejestracja: śr, 28 cze 2006, 19:14
Motocykl: Yamaha Yz250f 08 WHITE
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Zabór
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: TIJO » sob, 22 gru 2007, 19:58

przeciez juz sa motocykle 4t w klasie 85 :roll:
Name: TIJO
Bike: Yamaha YZ250f
Team: Cross Team Zielona Góra
Sponsors: P.W Magma , Athon

mati sx
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 67
Rejestracja: wt, 11 wrz 2007, 15:24
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Łódź
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: mati sx » sob, 22 gru 2007, 20:26

Są ale wydaje mi sie to wogle nie logoczne kazdy kto zaczyna z mx powinien na początku jeździć na 2T żeby złapać podstawy i "trzymać moto na obrotach" a tak ja zaczyna sie od 4T to doda gazu i zaraz zamyka i w zasadzie nigdy nie nauczy sie jezdzic :cry:

SEBOOL
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 951
Rejestracja: ndz, 22 sty 2006, 10:12
Motocykl: CRF only
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wlkp.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: SEBOOL » sob, 22 gru 2007, 20:43

mati sx pisze:Są ale wydaje mi sie to wogle nie logoczne kazdy kto zaczyna z mx powinien na początku jeździć na 2T żeby złapać podstawy i "trzymać moto na obrotach" a tak ja zaczyna sie od 4T to doda gazu i zaraz zamyka i w zasadzie nigdy nie nauczy sie jezdzic :cry:

Hahahaha a to dobra teoria :lol:

pozdr.
RS SERWIS

Siedli
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 136
Rejestracja: wt, 1 maja 2007, 21:09
Motocykl: Szukam
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Żarki Letnisko
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Siedli » ndz, 23 gru 2007, 00:10

Ale jest:D
"(...)a ósmego dnia Bóg stworzył 2T(...)"

Było-Suzuki SMX 50
Było-Honda CR 125 01
Było-Honda CRF 250 04
Aktualnie- Poszukuje

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » ndz, 23 gru 2007, 12:23

heh ale maja niektorzy teorie.... poczytali to forum ktore jest peeeeeelne poerdol i juz pisza ze sie nie da nauczyc na 4t ze trzeba 2t...... jak ktos ma smykalke do tego to sie nauczy jezdzic nawet z silnikiem od WSK
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na kazdy temat”