Co sądzicie o Huski?

Awatar użytkownika
Cypek
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 31
Rejestracja: śr, 18 sty 2006, 20:37
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: MWS
Status : Offline

Re: Co sądzicie o Huski

Post autor: Cypek » ndz, 19 lut 2006, 15:09

Xeo pisze:jesteś grubo w błedzie :twisted: bo HUSKY to pionier jeżeli chodzi o aluminiowe zawieszenie co japończyki zgapili od HUSKY a 100 lat tradycji to mówi samo za siebie i przęjęcie firmy przez CAGIVA GROUP>to przecierz nie producent ze Swidnika :lol:

kup, pojezdzij (czyt, poremontuj) i napisz posta.
...Behemoth keeps me alive...

Awatar użytkownika
Xeo
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 335
Rejestracja: śr, 23 lut 2005, 21:41
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Kontaktowanie:
Status : Offline

Re: Co sądzicie o Huski

Post autor: Xeo » ndz, 19 lut 2006, 21:16

Cypek pisze:kup, pojezdzij (czyt, poremontuj) i napisz posta.


Akurat to jeździłem HUSKY co można zauwarzyć w moim podpisie,i nie narzekałem bo nie remontowałem bo nie musiałem a maszyna nie była wcale aż tak awaryjna jak choć by japończyki np.ogólnie standard jak w każdym.Chyba że twój sprzęt to były zwłoki :wink: to się nie zdziwie o takie twoje podejście do tego sprzętu.
Brak Domeny alternatywny adres http://mx.sq.pl

Awatar użytkownika
Cypek
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 31
Rejestracja: śr, 18 sty 2006, 20:37
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: MWS
Status : Offline

Post autor: Cypek » pn, 20 lut 2006, 06:59

no zwloki to pojecie wzgledne bo pichon po 30h wyrzuca motocykl a ten na ktorym ja jezdzilem mial tyle, no moze 35.w mojej wypowiedzi sugerowalem wlasna opinia, znajomego ktory aktualnie jezdzi husqa 2005 rok no i zdaniem B.Obluckiego ktory jezdzil w ich fabrycznym teamie.
Xeo, ja nie neguje tego czy remontowales czy nie, bo moze mniej jezdziles, moze mnie go wykorzystywales, skupilem sie na ogole i na obiektywym ocenieniu firmy przez lata jej "tworczosci". A nie spotkalem jeszcze nikogo kto jezdzil pro husqa i wypowiadal sie pozytywnie na jej temat, byc moze jestes pierwszy ; )
...Behemoth keeps me alive...

Awatar użytkownika
BartekJ
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 337
Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:
Status : Offline

Post autor: BartekJ » śr, 1 mar 2006, 17:36

Witam
Napaliłem się na Husę, WR 360 z '94 roku.
Troche o modelu.Silnik w tym był niezmiennie taki sam (pewnie jakieś małe zmiany były) od roku '91 do '02, kiedy zakończono produkcje tego sprzętu. Ale tłoki są te same do wszystkich roczników. Może to świadczyć o dojrzałości sprzętu.
Poszczególne roczniki różniły się plastikami, rodzajem siodła. przeważnie był montowany z przodu USD, choc w roczniku '96 był Marcochcci Magnum, tradycyjny.
I wszystko pięknie, ale ponieważ to jest mało popularny sprzęt, przynajmniej u nas, to brak jest zamienników części. A myślę, że 1300 zł za korbę i 700 zł (orginał)za tłok to stanowczo za dużo. Co do tłoka rozumiem, wielki, musi kosztowac, za Wossnera tez tyle trzeba zapłacić. Ale korba to spora przesada.
Importer mówi, że wszystkie graty oprócz skrzyni biegów ma na półce, ale jeśli będą to takie ceny, to ja wolę poczekać i kupić coś z Wielkiej Czwórki, ew. KTMa.
Może ktos ma dojścia do tańszych gratów, ale ja wolę mieć coś czekającego na mnie na półce. A "dojścia" mają tę wadę, że jak cos chcesz to akurat nie ma :?
Koleś który mechanikuje, dostał na serwis Husę 250 w 4paku. Sprzęt z 2004 roku. Pęknięta korba w zeszłym sezonie. Głośno pracujący rozrząd. Sprzęt więcej stał w serwisie niż jeździł.
A szkoda, bo mi się ta WR 360 baaardzo spodobała :(

Zasięgnąłem jeszcze opinii kolegów z innymi pojemnościami, i okazuje się, że do 125/250 w dwusuwie ceny sa normalne, jak do japonii. Tyle że te ich sprzęty i pojemności są ciągle produkowane i firmom akcesoryjnym opłaca się robić graty do nich.

Awatar użytkownika
Chudy
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 302
Rejestracja: wt, 25 kwie 2006, 17:52
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk / Kłecko | MWS
Kontaktowanie:
Status : Offline

Post autor: Chudy » czw, 22 cze 2006, 11:25

Mam pytanko: co dokładnie się sypie w Huskach? Zna ktoś model WR 125 z 2005?
Motocross, Enduro and Supermoto... and nothing else...

Obrazek

Awatar użytkownika
piasektt
Turbo MX Man
Turbo MX Man
Posty: 768
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z toru (Wrocław)
Kontaktowanie:
Status : Offline

Post autor: piasektt » czw, 22 cze 2006, 12:07

Chudy pisze:Mam pytanko: co dokładnie się sypie w Huskach? Zna ktoś model WR 125 z 2005?


czemu tak pesymistycznie. Znam kilku użytkowników WR i żaden z nich nie narzekał. Z tego co wiem huska odbega troche mocą od swojego największego rynkowego rywala EXC. Ale ma lepsze zawieszenie
Obrazek

Awatar użytkownika
Chudy
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 302
Rejestracja: wt, 25 kwie 2006, 17:52
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk / Kłecko | MWS
Kontaktowanie:
Status : Offline

Post autor: Chudy » czw, 29 cze 2006, 00:52

Lepsze zawieszenie... orajt, huski rzeczywiście mają dobrą zawieche ale czy ona nadaje się na tor? Chciałbym mieć Huske tylko nie wiem czy zawiecha dawałaby radę na torze. Co sądzicie?
Motocross, Enduro and Supermoto... and nothing else...

Obrazek

Awatar użytkownika
gajowy
Turbo MX Man
Turbo MX Man
Posty: 719
Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Status : Offline

Post autor: gajowy » czw, 29 cze 2006, 08:10

Chudy-wiesz, znamy się prywatnie :lol: , i znasz moją opinię-przez pierwszy rok, dwa lata nie będziesz kompletnie czuł różnicy (jeśli nawet jakaś jest), będziesz uczył się od podstaw, i to czy zawieszenie będzie ciut miększe czy twardsze nie będzie miało kompletnie dla Ciebie znaczenia-i tak wykorzystasz niewielki procent z możliwości motocykla. Huska to nie DT, XT czy coś w tym stylu-to pełnowartościowy normalny, wyczynowy motocykl, i oferuje bardzo dużo, gdyby było lepsze zaopatrzenie w części to nie miałbym nic przeciwko kupieniu tej marki-na przykład TE610 :finga: . A zawieszenie i tak trzeba stroić pod swoją wagę i styl jazdy, nie możesz bazowac na tym co fabryka daje, bo uniwersalne to znaczy dla nikogo. Wiesz-nie ma co moim zdaniem przykładać zbyt dużej wagi do pewnych niuansików które są do wychwycenia dla naprawdę bardzo dobrych i doświadczonych jeźdzców, motocykl sam nie jedzie-podstawa to umiejętności jazdy, doświadczenie.
Chudy-jestem przekonany że Husqa da ci dużo radości i na torze, i w terenie (jesli się nie sypnie che, che...). Podobnie jak EXC, czy coś w tym stylu. A przy Twoich kłopotach z kręgosłupem nie szukałbym bardzo twardego zawieszenia jak w typowych crossówkach, one zresztą niekoniecznie się sprawdza w terenie, chyba że umie sie wymiatać tak jak np. Krywult, ale to juz inna bajka, do takich umiejetności dochodzi się latami.

Awatar użytkownika
kubim3
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 1
Rejestracja: wt, 18 lip 2006, 11:54
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: kielce
Kontaktowanie:
Status : Offline

Post autor: kubim3 » wt, 18 lip 2006, 12:04

OD HUSKI POWSTAŁ MOTOCROSS W USA JAK NIE WIERZYCIE TO POSZUKAJCIE SOBIE NA NECIE JEST TO DOBRA FIRMA JAK I KTM POZDRO ZIOMKI YOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8)
OD HUSQVARNY POWSTA£ MOTOCROSS W USA JAK NIE WIERZYCIE TO POSZUKAJCIE SOBIE NA NECIE JEST TO DOBRA FIRMA POZDRO ZIOMKI YOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Awatar użytkownika
pysiak
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 27
Rejestracja: wt, 27 cze 2006, 16:25
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:
Status : Offline

Post autor: pysiak » wt, 18 lip 2006, 13:16

siemka słyszałem ze huska robi naprawde dobre motocykle sam mam zamiar coś kupić od nich zastanawiam sie nad wre125 wr125 lub ktmem exc 125 wziąłbym ktma ale duzo pali a chciałbym sei czasem w troszke dłuższe treasy przejechac wiec chyba przy wre zostane ;];];] pzdr

Awatar użytkownika
kotmx
Turbo MX Man
Turbo MX Man
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Kontaktowanie:
Status : Offline

Post autor: kotmx » wt, 18 lip 2006, 13:45

exc i wre 125 palą tyle samo 8)
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

Awatar użytkownika
pysiak
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 27
Rejestracja: wt, 27 cze 2006, 16:25
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:
Status : Offline

Post autor: pysiak » wt, 18 lip 2006, 15:38

a ;/ dzieki za odp, bo ja bym potrzebował motur którym mógłbym po lasach i polach poszaleć , ale i zebym np na wycieczke sie ze 100km przejechac asfaltem

ODPOWIEDZ

Wróć do „Husqvarna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość